مصطفی برزگر
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:
لطفی گفت: فاجعه منا در سال ۹۴ توسط رژیم جعلی و آدم کش آل سعود از اذهان پاک نخواهد شد و دستگاه دیپلماسی ما نباید به پیگیری این جنایت بزرگ بی تفاوت باشد.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز عید سعید قربان گفت: حادثه شهادت حاجیان در سال ۶۷ و فاجعه منا در سال ۹۴ توسط رژیم جعلی و آدم کش آل سعود از اذهان پاک نخواهد شد و این اقدامات نشان از سبوعیت این رژیم مزدور و وابسته دارد.

لطفی اظهار کرد: کارنامه آل سعود بسیار سیاه است و در سال ۹۴ بیش از ۷۰۰۰ نفر را به شهادت رساند.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی ما نباید به پیگیری این جنایت بزرگ بی تفاوت باشد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: این رژیم جعلی حتی حاضر نشدند پیکر شهدای منا را تحویل دهند که با نهیب رهبری رایشان عوض شد و پیکر شهدا تحویل کشور شد، اما باید نسبت به پرداخت دیه آنان پیگیری لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: امروز عربستان با شکست در جنگ یمن وجاهت خود را از دست داده و هر روز که داعش در سوریه، مصر و تلعفر بیشتر شکست می خورد آنان بیشتر عصبانی می شوند و تاب اینکه ایران اسلامی قدرت برتر منطقه باشد را ندارند.

لطفی افزود: عربستان، نظام بین الملل و حقوق بشر و سازمان ملل را با دلارهای نفتی خریده و امروز کسی در برابر جنایات این رژیم مزدور و جعلی موضع نمی گیرد.

لطفی با اشاره به دیدار اخیر دولتمردان با رهبر معظم انقلاب به توصیه های معظم له اشاره و گفت: دیپلماسی انقلابی و کار جهادی باید در سرلوحه شروع به کار دولت جدید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: دیپلماسی نظام ما نه تنها باید انفعالی، بلکه باید یک دیپلماسی پیشرو و انقلابی باشد و از مواضع امام و رهبری عقب نشینی نکند.

وی افزود: در بحث برجام اشتباهات فاحش و خسارت های جبران ناپذیری برای کشور پیش آمد و از پیامدهای بد این توافق تعطیلی موضوع دانش هسته ای بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: پیگیری رکود اقتصادی و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید مهمترین کار و اولویت دولت باشد و این مهم با اقدام جهادی به دست خواهد آمد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: با شعار کار درست نخواهد شد و باید اقدام جهادی را سرلوحه کار قرار داد.

لطفی ابراز کرد: رئیس جمهور باید با مفاسد اقتصادی و اداری و رانت های مختلف مبارزه کند که قطعا با صحبت های ایشان این امید هست که با هدایت رهبری و کمک مردم و مدیریت جهادی این فسادها ریشه کن شده و فقر در کشور از بین برود.

 

ارسال نظرات