با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و مسئولان،نماز عید قربان به امامت حجت الاسلام میر احمدی در شهرستان قدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۷۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،همزمان با سراسر کشور،مردم مومن و خدا جوی شهرستان قدس و‌جمعی از مسئولان این شهرستان صبح امروز جمعه،در مصلی بزرگ شهرستان قدس حضور یافتند و‌نماز عید بندگی را به امامت حجت الاسلام‌و‌المسلمین سید ابوالقاسم میر احمدی،امام جمعه شهرستان اقامه کردند و با معبود هستی به راز و نیاز پرداختند.

در این مراسم حجت الاسلام سید ابوالقاسم میر احمدی،نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس،ضمن تبریک به مناسبت عید بزرگ قربان،این عید را پیروزی و عظمت مسلمانان جهان برشمرد و‌اظهار داشت:رمز پیروزی امت اسلامی در این روز های معنوی است و با اتحاد و همبستگی ادیانهای اسلامی است که میتوان ریشه ظلم‌و‌استکبار را در منطقه خشکاند.

امام جمعه شهرستان قدس بر این اساس ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران هموراه در طول تاریخ نقش بسیار ارزنده ای را در وحدت ادیانهای اسلامی داشته است و اکنون چه شیعیان و‌چه سنی های جهان اسلام، همصدا و واحد در کنار کشور ایران ایستاده اند و علیه دشمنان اسلام میجنگند.

وی در ادامه خطبه های خود،نمازگزارن را به توجه بیشتر به محرومین و‌نیازمندان توصیه کرد و بیان داشت:کمک و یاری رساندن به مستضعقین یک ارزش اجتماعی تلقی میشود و از این رو نباید از نیازمندان و فقرا غافل ماند.

میر احمدی در خاتمه خطبه های خود،با گرامیداشت یاد شهدای منا تصریح کرد:فاجعه منا فقط به خاطر بی لیاقتی و‌بی کفایتی آل سعود در مناسک‌حج بود و‌متأسفانه هنوز این رژیم منحوس در قبال کار خود، از خانواده قربانیان و‌کشورهای اسلامی عذر خواهی نکرده است و با این اقدام بیشرمانه خود، کشورش را در چشم مسلمانان جهان منزوی کرد.

 

نماز عید قربان در شهرستان قدس اقامه شد

انتهای پیام//

ارسال نظرات