مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

بصیرت بیشتر؛ دشمن شناسی و دشمن ستیزی بیشتر

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع بسیجیان شرکت کننده در دوره اموزشی گردان ها با اشاره به اهمیت بصیرت گفت: هرچه شناخت و بصیرت نسبت به حق و حقیقت بیشتر شود، دشمن شناسی و دشمن ستیزی بیشتر می شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۶۰
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به مفهوم عرفه و دعای عرفه، عرفه را شناخت و دعای عرفه را دعا برای شناخت معنا کرد و افزود: هر چه بصیرت و شناخت بیشتر شود، حقیقت آشکارتر شده، محبت و حبّ به آن بیشتر می شود و در نتیجه باطل مبغوض تر می شود.

   وی ولایت و شهدا را از مصادیق حقیقت عنوان و اظهار داشت: با شناخت عمیق و بصیرت نسبت به مساله ولایت و شهدا، راه و هدف آنان برایمان روشنتر شده و دشمن شناسی و دشمن ستیزی مان بیشتر می شود.

   حجت الاسلام امیرنژاد نتیجه دعای عرفه را شناخت خدا و تسلیم در برابر رضایت و خواست او دانست.

   وی با بیان اینکه شما جوانان وارثان شهدا و انقلابید، شهدای حرم را الگو و اسوه جوانان اسماعیلی کشور معرفی کرد و گفت: آن ها اسماعیل وار مطیع امر ابراهیم زمان خود شدند و اطاعت از ولی فقیه و پشتیبانی از او را در سرلوحه اموراتشان قرار دادند.   

   دوره 45 روزه آموزش تکمیلی بسیج به استعداد یک گردان در آموزشگاه شهید باکری میانه برگزار شد و مرحله نخست آن با اجرای اردوی عملی سه روزه در اردوگاه شهید ناصری به پایان رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار