خبرهای داغ:
دوره 45 روزه آموزش تکمیلی بسیج به استعداد یک گردان در آموزشگاه شهید باکری میانه برگزار شد و مرحله نخست آن با اجرای اردوی عملی سه روزه در اردوگاه شهید ناصری به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۵۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

یکی از مجریان این اردو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف اصلی از اجرای این دوره را حفظ آمادگی رزم و آشنایی بسیجیان با اصول و روش های رزم انفرادی و گروهی گردان های بیت المقدس عنوان و بیان کرد: در کنار آن برنامه های معنوی از جمله ادعیه خوانی و برپایی نماز جماعت نیز با اجرای خود بسیجیان برگزار شد.

  مهدی کیانی افزود: این دوره در دو مرحله 30 و 15 روزه با حضور یک گردان از دانش آموزان و دانشجویان بسیجی حوزه های شهید تندگویان و شهید بهشتی اجرا می شود که مرحله دوم آن از هفته آینده شروع خواهد شد.

  شرکت کنندگان در این دوره به مدت 27 روز در کلاس های حفاظتی، اعتقادی، سیاسی و نظامی حضور یافتند و پس از آن با حضور شبانه روزی در اردوگاه شهید ناصری، به صورت عملی آموخته های خود را تمرین و اجرا کردند.

   استقرار و چادرزنی، مقابله با تهدیدات منطقه ای، تخریب و انفجارات، تخمین مسافت و جهت یابی و از این قبیل برنامه های عملیاتی در طول این اردوی سه روزه اجرا شد و بسیجیان با نحوه تیراندازی و رزم شبانه، ماسک گذاری و ماسک بردای آشنا شدند.

ارسال نظرات