مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد چهارشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی شویل دنا پروژه های هفته دولت، در حوزه تحت مدیریتش را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۵۲۲
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
محمد علی علیمردانی در این برنامه از افتتاح و بهره برداری از 29 کیلومتر راه اصلی در بخش های مختلف استان خبر داد.
علیمردانی درادامه گفت: در همین هفته افتتاح 10 کیلومتراز محورهای ارتباطی چهار خطه و48 کیلومتر راه روستایی را در استان داشتیم.
وی در برنامه زنده تلوزیونی شویل دنا به چشم انداز توسعه آزادراه در استان اشاره کرد و افزود:توانستیم به نتایج قابل قبولی در رابطه با طرح اصلی آزاد راه بابامیدان- یاسوج و شیراز- یاسوج در مرکز برسیم.
علیمردانی تصریح کرد:فاز اول مربوط به طرح آزاد راه یاسوج- شیراز- اصفهان است که از دو محور اقلید و سی سخت در حال مطالعه و بررسی هستیم .
این مسئول خاطر نشان کرد: بخشی از مصوبه را از مرکز جهت جذب سرمایه گذاری گرفتیم و بصورت 70 درصد بخش خصوصی 30 درصد بخش دولتی و صدرصد بخش خصوصی پیگیر هستیم .
در ادامه این برنامه مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به برنامه های حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت:وزارت راه و شهرسازی برنامه ای تحت عنوان باز آفریتی شهری و بهسازی بافت های ناکارآمد کلیه محدوده ها و محله های نابسامان درونی شهرها در دستور کار قرار داده اند که در این راستا در استان ما نیز این برنامه در محدودهای از شهر های استان از جمله روستای بلهزار و اکبراباد در شهر یاسوج را دردست اجرا داریم.
علیمردانی با اشاره به طرح بازافرینی شهری در شهرهای استان گفت: در شهرگچساران در محله های لبنان، رادک از قبل برنامه شروع شده همچنین پروژه بهسازی و ساماندهی خیابان شهید بلادیان را به عنوان یک طرح پایلوت در کشور ، همزمان با هفته دولت شروع کردیم.
وی به بهره برداری از 23هزار متر مربع آسفالت در شهر لیکک در هفته دولت در همین راستا اشاره کرد و گفت: در شهریاسوج در محله های کم برخوردار کتابخانه ، درمانگاه جزء برنامه های حوزه بازافرینی شهری است
ارسال نظرات