خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج اصناف ملایر با بیان اینکه بسیج اصناف در سطح نواحی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان موفق بوده است، گفت: بسیج اصناف در فعالیت‌های بسیج و ارزش‌های اسلامی پیشگام است.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۷۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

بسیج اصناف در فعالیت‌های بسیج و ارزش‌های اسلامی پیشگام استحمیدرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: بسیج اصناف شهرستان ملایر به مدت چهار سال پیاپی با همکاری اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی در جشنواره مالک اشتر حائز رتبه شده است.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف در سطح نواحی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان موفق بوده است، گفت: بسیج اصناف در فعالیت‌های بسیج و ارزش‌های اسلامی پیشگام است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف ملایر با اشار به حدیثی از امام حسین (ع) که کسب روزی حلال، از شمشیر زدن در جنگ سخت‌تر است، افزود: بسیج اصناف و بازاریان شهرستان ملایردر برنامه‌های بسیج حضوری فعال داشته‌اند و در کمیسیون نظارت بر اصناف که متشکل از خیرین اداره و نهادها است از حق وحقوق اصناف دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف بسیج اصناف حمایت و کمک فکری و اعتقادی به جامعه اصناف است، اظهار داشت: اصناف و بازاریان در طول هشت سال دفاع مقدس با بذل جان و مال از اسلام و قرآن دفاع کردند.

مرادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف عنوان کرد: شهدای عزیزی از این قشر پرواز کرده اند که ما مدیون این شهدا هستیم و با هیچ چیز نمی توانیم حق شهدا را ادا کنیم و تا روز قیامت به این بزرگان و صالحان که امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند بدهکار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات