قرآن مربوط به همه افراد است بنابراین در اجرای برنامه‌های قرآنی باید عموم مردم پای کار باشند.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۶۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر هیئت قرآنی ولایت شهر قیدار گفت: برای اجرای موفق برنامه‌های قرآنی داشتن اتحاد و همدلی بین فعالان و دست‌اندرکاران امر بسیار ضروری است تا بتوان برنامه‌ها در مسیر صحیح پیش برده و به اهداف متعالی تربیت قرآنی رسید.

سیدمحمد حسینی افزود: وجود حمایت‌های مالی دولتی برای توسعه و پیشرفت فعالیت‌های قرآنی را نمی‌توان انکار کرد ولی برای اثرگذاری هرچه بیشتر برنامه‌های قرآنی و در نهایت برای تحقق فرهنگ قرآنی در سطح جامعه مشارکت عمومی شهروندان باید در میان باشد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن مربوط به همه افراد است بنابراین در اجرای برنامه‌های قرآنی باید عموم مردم پای کار باشند، تصریح کرد: همه ساله و در ایام محرم و صفر و همچنین ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد مذهبی و فرهنگی به صورت خودجوش با حضور عمومی مردم هستیم و خروجی این حضور، ایجاد عشق و علاقه هرچه بیشتر به اهل بیت‌(ع) و پررنگ‌تر شدن آموزه‌های دینی و شعائر تاکید شده در این ایام است.

مدیر هیئت قرآنی ولایت شهر قیدار افزود: همانطور که هر فردی علاقه دارد تا در ایام محرم حتی برای یکبار هم که شده منزلش را میزبان روضه اباعبدالله‌الحسین کند، باید برگزاری محافل قرآنی و ایجاد علاقه برای میزبانی از جلسات قرآنی به میزبانی اهالی هر کوی و برزن نهادینه شود نه اینکه اگر من یک قرآن روی طاقچه در منزل دارم، حس کنم که تکلیف خود نسبت به این کتاب آسمانی را ادا کرده‌ام.

مدیر «هیئت قرآنی ولایت» شهر قیدار در پایان از برگزاری محفل قرآنی امشب در مسجد موسی بن جعفر قیدار خبر داد و گفت: این محفل با حضور استاد سعید پرویزی و در گرامیداشت دهه ولایت برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات