مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در حمع خبرنگاران به مناسبت دهه ولایت، این دهه را فرصت مناسبی برای تبیین شعار لبیک یا رسول الله(ص) و لبیک گوئی عملی به ندای رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۲۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عربعلی جمالی افزود: این دهه متعلق به امام علی(ع) و اهل بیت(ع) است که یک نعمت بزرگ الهی و تنها سرمایه ما در روز جزاست و باید هرچه در توان داریم مقام و منزلت و سبک زندگی امام علی(ع)ر ا در همه زمینه ها به مردم بفهمانیم تا با عمل کردن به سیره عملی این امام همام به سعادت برسند.

وی به پیشنهاد کرد: اهداف متعالی این امام بزرگوار را همچون ترویج نهج البلاغه، بیان فضائل علی(ع) را بعنوان اسوه حسنه همه ارزش های الهی و انسانی، ترویج آموزه های دینی علوی براساس نیاز جامعه و دعوت از مردم برای عمل به آن را در اولویت برنامه های خویش قرار دهند.

حجت الاسلام جمالی در پایان سخنان خود به برگزاری برنامه هائی همچون برگزاری جشنواره غدیر شهرستانی و دیدار با مدیریت حوزه علمیه بناب، حضور در نمازجمعه، برگزاری سخنرانی ها در قالب بیان سیره عملی امام علی(ع) و یارواره شهدا و ... در طول این دهه اشاره کرد.

ارسال نظرات