مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان با اشاره به عيد بزرگ غديرخم در جمع كاركنان اين ناحيه، گفت: رمز ثبات و تداوم پيروزي هاي ما پس از انقلاب اسلامي، پيروي ملت از ولايت مي باشد.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۹۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدي نيا ادامه داد: اگر در صدر اسلام مردم به پيام غدير عمل مي كردند حضرت اميرالمومنين (ع)25 سال خانه نشين نمي شدند و جنگ هاي جمل، صفين و نهروان بر حكومت اسلامي تحميل نمي شد و اگر به پيام غدير عمل مي شد حضرت زهرا(س)در سن18 سالگي به شهادت نمي رسيدند.

وی خاطرنشان كرد: اينكه در طول39 سال پس از انقلاب اسلامي با وجود همه هجمه ها، توطئه ها و كارشكني هاي داخلي و خارجي اين نظام پابرجا مانده است، تجربه اي است كه ملت از صدر اسلام آموخته است و هرگز رهبري را تنها نمي گذارند و از مسئولان خود انتظار دارند كه موضع گيري هاي آن ها بر خلاف رهبري نباشد.

حجت الاسلام مهدي نيا يادآور شد: مردم منتظرند كه مسئولان كشور تدابير نايب امام زمان (عج) را موبه مو اجرا كنند و اين ملت شريف، نوع عملكرد مسئولان را در اين خصوص رصد مي كنند.

وي با اشاره به بزرگداشت دهه امامت و ولايت،افزود: همه ما وظيفه داريم با برنامه هاي مختلف در بعد شخصي و اجتماعي نسبت به گراميداشت عيد غدير اقدام کنیم.

ارسال نظرات