خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در یادواره شهدای آبروی محله شهرک میلاد عجب شیر با اشاره به مجهز بودن رزمندگان به سلاح ایمان و تقوا در جنگ تحمیلی گفت: مهم ترين عامل خنثي كننده برتري هاي دشمن و در نهايت كسب پيروزي رزمندگان اسلام، عشق به ولایت، قرآن و اسلام و نيروي ايمان بود.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۸۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه در جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی ایران در مقابل دنیای کفر ایستاد تاکید کرد: در ظاهر جنگ ما بارژیم بعثی عراق بود ولی در واقع استکبار جهانی و تمام ایادی وابسته به آن با همه توان و تجهیزات در خدمت رژیم بعثی عراق بودند.

وی مسیر و اهداف شهدای مدافع حرم را ادامه و استمرار حرکت شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: هرچه داریم به برکت خون پاک شهداست و امروز عزت، اقتدار، امنیت و آبرویمان را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را عامل نجات انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم سوریه را وظیفه شرعی دانست که مدافعان با کشاندن خط مقدم مقاومت به صدها کیلومتر جلوتر از مرزهای نظام اسلامی عامل امنیت پایدار در ایران اسلامی را فراهم کردند.

 


ارسال نظرات