خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

امامزاده عون ابن علی(ع) قطب فرهنگی تبریز است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی و زیارت عاشورا، امامزاده عون ابن علی(ع) را قطب فرهنگی شهر تبریز دانست.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۶۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در جمع ائمه جمعه شمالغرب در امامزاده عون ابن علی(ع) با اشاره به تغییرات اساسی در وضعیت ظاهری و خدماتی کوه عینالی گفت: کسانی که در سالیان گذشته این مکان را مشاهده کرده بودند می دانند که این کوه در چه وضعیتی بود ولی در سایه تلاش های شهرداری تبریز و اداره کل اوقاف و امور خیریه این مجموعه به یکی از زیبایی های تبریز تبدیل شده است.

وی ادامه داد: فعالیت های هئیت امنای امامزاده عون ابن علی(ع) جای تشکر دارد چراکه علاوه بر برنامه های فرهنگی به طور مداوم هر پنج شنبه زیارت عاشورا در این مکان برگزار می شود که این امامزاده را تبدیل به یکی از قطب های فرهنگی تبریز کرده است.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: علاقه مندان به ورزش از قدیم الایام به این کوه می آیند و بنده نیز سال ها بود که به این جا نیامده بودم ولی امروز با مشاهده این امکانات تعجب کردم.

وی اظهار داشت: در کنار امکانات تفریحی و رفاهی در این مجموعه مقبره شهدای گمنام نیز زینت خاصی به این محل داده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به تلاش های حاج حسن حسین نژاد در راستای ترویج مساجد گفت: این شخصیت بزرگوار یادگاری در تمام مساجد گذاشته اند و صمیمانه از همکاری ایشان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها