خبرهای داغ:
معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین بزرگداشت شهید حججی در مسجد رحیمه هریس با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: پيام برگزاري يادواره شهدا و حضور در چنين يادواره هايي اعلام ادامه دادن راه شهيدان با پشتيباني از ولايت فقيه است.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۳۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علي حسين هاشم پور با بيان اينكه با مطالعه وصيت شهدا مي توانيم بصيرت كسب كنيم، افزود: در وصيت هيچ شهيدي نيست كه ما بطرفليبراليسم و يا فمنيسم برويم ولی همه شهدا توصيه كردند كه با پشتباني و اطاعت از ولايت فقيه پشت رهبري را خالي نكنيم چراكه راه سعادت در
اطاعت از ولايت فقيه است.
وی با اشاره به بعضي نامهرباني هاي داخلي و برخی از مسئولان در خصوص مدافعان حرم افزود: اين يك ظلم بزرگ در حق شهدای مدافع حرم ماست كه آن ها را شبيه به نظاميان اسرائيل كنيم.
هاشم پور اضافه كرد: جنگ اگر چه ذاتاً خوب نيست و بي خانماني به دنبال دارد ولی آيات قرآن دفاع مقدس است و اگر همراه با اعتقاد، عشق و ايمان باشد آن وقت مرگ شيرين مي شود.
معاون هماهنگ كننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اين مطلب كه امروز ايران اسلامي با روحيه جهادي به قدرت اول منطقه تبديل شده است و ما موظف هستيم اين قدرت را حفظ كنيم افزود: ما در منطقه اي قرار داريم كه تنها چند ساعت غافل بودن حافظان امنيت، موجب تصرف كشور به دست داعش با پشتيباني آمريكا خواهد شد.
وي در پايان با اشاره به شهادت پاسدار شهيد حججي افزود: شهيد حججي با شهامت و اعتقاد والاي خود تمام عظمت دشمن را به سخره گرفت و عزت اسلام را به رخ دشمنان كشيد و با اين كار خود جريان ظهر عاشورا را به دوباره زنده كرد.

 مراسم یادواره شهید مدافع حرم؛ شهيد محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان شهرستانی و جمعی از خانواده های شهدا و مردم در مسجد رحيمه هريس برگزار شد.

ارسال نظرات