خبرهای داغ:
در رادوگاه قدس سپاه ناحیه نطنز برگزار شد؛

دوره آموزشی تکمیلی3 روزه یادبود شهید عزیزاللهی

دوره آموزشی تکمیلی 3 روزه آشنایی با فنون رزم انفرادی، مهارت به کارگیری سلاح، آشنایی بامباحث عقیدتی، آمادگی جسمانی و .. متشکل از گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۲۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از نطنز این دوره درروزهای سه شنبه الی پنجشنبه در محل اردوگاه قدس این ناحیه با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر نطنز برگزار شد.

 سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز گفت: دوره آموزش 45روزه تکمیلی بسیجیان شهرستان نطنز از اوایل مرداد ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به دو مرحله بودن این دوره آموزشی، عنوان کرد: آشنایی با مفاهیم نظامی، کمک‌های اولیه، کلاس‌های عقیدتی سیاسی و اخلاقی، آشنایی با سلاح و تجهیزات، رزم انفرادی و همچنین اردوی عملی در پادگان آموزشی، از مباحث و سرفصل های این د وره آموزشی است.

آقادوستی ادامه داد: داشتن آمادگی جسمانی مناسب از جمله ملزومات این دوره آموزشی است چرا که راهپیمایی های طولانی مدت و آموزشهای نظامی سنگینی که برای این دوره آموزشی پیش بینی شده جز با آمادگی جسمانی بالا طی نخواهند شد.

وی در پایان گفت: این اردوی سه روزه پایان دوره، پس از گذراندن حدود 136 ساعت کلاس‌های تئوری و اجرای دو مرحله میدان تیر و انجام عملی مباحث رزم انفرادی در پادگان قدس سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
در این اردو نیروها با برگزاری کلاس‌ها به صورت عملی با پدافند عامل و غیرعامل برای مقابله با بمباران دشمن و اجرای عملیات کمین، ضد کمین، راهپیمایی و زندگی در شرایط سخت را تمرین کردند.
یادآور می‌شود؛ این نیروها پس از گذراندن این دوره، آمادگی شرکت در عملیات نظامی و دفاع از کوی و برزن و مخابرات طبیعی را دارند.

 

ارسال نظرات