به مناسبت هفتمین روز از هفته دولت 33 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سرپل ذهاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۱۳۰۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سر پل ذهاب، اکبرسنجابی در حاشیه آیین افتتاح 33 پروژه عمرانی ،خدماتی و تولیدی در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: همزمان با هفتمین روزازهفته دولت پروژه‌های مختلفی اعم از آبیاری تحت فشاراراضی کشاورزی، مرکز ساخت دندان مصنوعی ، طرح آغاز به فعالیت صید و صیادی در سد شهدای گمنام ، جدول گذاری وسنگ فرش معابر در روستای سرباغ گلین و 29طرح و پروژه مخابراتی در مجموع با اعتباری بالغ بر89میلیارد و 590میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: طرح آبیاری تحت فشار در زمینی به مساحت 10/8 هکتار با اعتباری بالغ بر 850میلیون ریال زمینه اشتغال زایی 3 نفر بصورت مستقیم با هدف افزایش بهره وری و راندمان آب فراهم کرده است و هم اکنون زیرکشت ذرت پاییزه می باشد.

فرماندارشهرستان تصریح کرد: مرکزساخت دندان مصنوعی به همت مددجوی تحت پوشش بهزیستی سرپل ذهاب دارای تحصیلات عالی دانشگاهی و اشتغالزایی دو نفر دیگر نیز دایر شده است و این مکان با حمایت و مساعدت مالی 150میلیون ریال اعتبار اداره بهزیستی سرپل ذهاب و مشارکت خانواده وی در مساحت 200مترمربع مورد افتتاح قرار گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد: در راستای تقویت و ارتقاء زیر ساخت های مخابراتی  طرح سواپ و تجهیزات3G/4G زیمنس ،نوکیا و هواوی در 18روستا و 11 منطقه در داخل شهر با اعتبار 84میلیارد و 240میلیون ریال به مرحله اجرایی درآمده است.

سنجابی بیان داشت: آغاز به فعالیت صید و صیادی در سد شهدای گمنام با اشتغالزایی 20نفر بصورت مستقیم و تخصیص بالغ بر 2 میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت و همکاری اداره شیلات ، یگان حفاظت از محیط زیست، اداره امور آب و سرمایه گذازی شرکت آبزین اکسیر کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برای اولین بار در استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب راه اندازی شده است.

 

ارسال نظرات