معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از فعالیت بدون وقفه مرز رسمی خسروی در روز عرفه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۹۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

 نعمت الله نازپرورده در گفتگو با خبرگزاری بسیج از قصر شیرین، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فعالیت مرزهای پرویزخان و خسروی در روز عرفه و عید قربان به قوت خود باقی است.

 

وی بیان اینکه مراسم معنوی دعای عرفه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود اظهار داشت: مرز خسروی تعطیل نخواهد بود و فقط محدودیت‌های ترافیکی برای کامیون‌های حمل کالا اعمال می‌شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین افزود: برهمین اساس، کامیون‌های صادراتی از شامگاه چهارشنبه هشتم شهریورماه روز قبل از برپایی مراسم تخلیه می‌شود و تردد آنها غروب آفتاب روز پنج شنبه پس از اتمام مراسم دعا صورت خواهد گرفت.

 

وی همچنین با بیان این‌که تردد مسافر از این دو مرز بدون وقفه انجام می‌شود، گفت: در روز عرفه و عید قربان دستگاه‌های اداری مستقر در مرز باز هستند و وظایف خود را انجام می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه تمام عوامل برای برگزاری هرچه باشکوه تر دعای عرفه بسیج شده اند، افزود: تدابیر لازم برای پذیرایی از مهمانان اندیشدیده شده و مراکز اقامتی، مدارس و مساجد نیز آماده سازی شده اند و مهیای اسکان مسافران و مهمانان گرامی هستند.

 

نازپرورده ادامه داد: با توجه به اینکه از سراسر کشور برای شرکت در دعای عرفه وارد این شهرستان می شوند اقدامات لازم در خصوص تامین نظم و امنیت مراسم، تامین آب و برق و خطوط تلفن، استقرار اورژانس، آمبولانس و دستگاه آتش نشانی، وضوخانه و سرویس های بهداشتی و ... صورت گرفته است.

ارسال نظرات