خبرهای داغ:
مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) اسدیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۵۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" با حضور 6 تیم از پایگاه های بخش مرکزی شهرستان درمیان به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) اسدیه برگزار شد.

کاظم دلاکه فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) در افتتاحیه این مراسم گفت: تلاشدر راه شهدا برای همه افتخار است وجوانان ورزشکار هميشه آماده دفاع از انقلاب و کشور اسلامی هستند.

 وی افزود: شهدا افتخار ما و جامعه ما هستند پس باید خدمت در راه آنها برای همه افتخار باشد زیرا ایثار، فداکاری، شهادت، پهلوانی و مردانگی  از نشانه های قهرمانان است.

 دلاکه ادامه داد: در  سالهاي گذشته، ایران اسلامی بارها مورد تهدید بوده اما با حضور جوانان غیور ، همچون شهيد حججي خوش درخشیده و در برابر این تهدیدات سر خم نکرده است.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم(ص) افزود: ورزشکاران با الگو قرار دادن ايثار شهدا می تواند در مسیر رسیدن به کمال دنیوی و اخروی حرکت کنند.

 مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" در سالن مدرسه باهنر اسدیه در قالب 6 تیم در رده سنی جوانان برگزار شد.

 اعلام آمادگی بسیجیان برای پیوستن به مدافعان حرم

 بسیجیان شرکت‌کننده در  مسابقات فوتسال جام شهید مدافع حرم "حججی" آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و اعزام به سوریه به منظور پشتیبانی از مقاومت اسلامی ابراز کرده و از فرمانده سپاه خواستند در صورت امکان، مقدمات این امر مقدس را فراهم کند.

 مهدی اسدزاده یکی از بسیجیان ورزشکار در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگاربسیج گفت: امروز سکوت جایز نیست و نمی توان دلخوش به بیانیه های مجماع بین المللی نشست و نظاره کرد دست های به خون آلوده مدعیان دموکراسی را.

 وی با بیان اینکه امروز روز قیام است؛ روز خونخواهی از مظلومان سوریه گفت: از این رو ما بسیجیان آمادگی خود را برای حضور در سوریه و مبارزه با نماد شیطان در جهان اعلام می داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها