فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز:

کار انقلابی محدود به زمان و مکان نیست

سلمانی: کار انقلابی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است محدود در زمان و مکان نیست و ما باید حالت فعال به خود بگیریم و از حالت انفعالی خارج شویم.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،به مناسبت هفته دولت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز با حضور در نشست مربیان صالحین و روحانیون ادارات شهرستان بیان داشت: هدف گذاری طرح صالحین برای همگان کاملا مشخص و مبرهن است و فعالیت ما در حلقات صالحین باید در فرایند تشکیل تمدن اسلامی باشد.
سرهنگ سلمانی افزود: نقطه اصلی در شکل دهی به دولت و تمدن اسلامی روحانیون هستند.
وی گفت: وضع موجود را باید براساس وضع مطلوب بسنجیم و الزامات این کار در هر قشری و همچنین در قشر بسیج ادارات مشخص شده است .
سلمانی اظهار داشت: مهمترین مشکلات ما در ادارات به دو موضوع تکریم ارباب رجوع و بحث ارتشاء بر می گردد که این دو موضوع را می توان با اقناع سازی و فرهنگ سازی در قالب بیان احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)مدیریت نمود.
وی افزود: کار انقلابی که مد نظر رهبر معظم انقلاب است محدود در زمان و مکان نیست و ما باید حالت فعال به خود بگیریم و از حالت انفعالی خارج شویم.
سلمانی همچنین به طرح بسیج ، مسجد و مدرسه اشاره نمود و گفت : این طرح در حال عملیاتی شدن می باشد و انتظار از روحانیون است که کمک کار خوبی در این زمینه باشند.
در ادامه این نشست "حجت الاسلام والمسلمین دهقانیزاده" از مربیان صالحین بسیج ادارات ، تلنگر بودن برای مسئولین ادارات را ازبرکات این گونه نشست ها دانست و گفت : این جلسات خود نوعی امر به معرف و نهی از منکر می باشد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، جانشین ناحیه مقاومت بسیج مهریز و حجت الاسلام و المسلمین رجبی سرمربی طرح صالحین بسیج ادارات از حاضرین در این نشست بودند.


ارسال نظرات