پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت "سید محمد حسینی"و "امین شیرازی"

خانواده معزز شهید والامقام "سید محمد حسینی"، تاریخ سر افراز انقلاب اسلامی به نام ایثارگران و مردانی است که در اعتلای آرمان های والای اسلام همواره با روحیه اعتقادی و انگیزه ولایی و حضور بی منت در میادین و عرصه های جهادی و انقلابی هر گز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۴۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  در پی شهادت جهادگران "سید محمد حسینی  و شیرازی"  سردار جعفری پیامی صارد کرده اند که به شرح ذیل است.

در این پیام آمده است :

پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی شهادت

خانواده معزز شهید والامقام "سید محمد حسینی"، تاریخ سر افراز انقلاب اسلامی  به نام  ایثارگران و مردانی است که در اعتلای آرمان های والای اسلام همواره با روحیه اعتقادی و انگیزه ولایی و حضور بی منت در میادین و عرصه های جهادی و انقلابی هر گز آسودگی و آسایش را بر نتابیدند.

همان مردم بی ادعا و بصیری که برای شرکت در این ازمون بزرگ سر از پا نشناختند و خالصانه و عاشقانه برای خدمت رسانی  و رفع محرومیت از مناطق محروم، راحت دنیای فانی را وا نهاد  تا رضایت حضرت حق را با لبخند بر لبان محرومین و مستضعفین به نظاره بنشینند.

سلام بر شهیدان سر افراز، سید محمد حسینی و امین شیرازی..

آن جوانان مومن و انقلابی که در این مسیر متعالی و در راه تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی عارفانه قدم نهادند و سرانجام بر سراین پیمان حان مطهر خویش را تقدیم نمودند.

طوبی لهم ...

اینجانب ضمن اظهار تاسف و تاثر فراوان از حادثه ناگوار پیش امده برای  جهادگران عزیز در گیلانغرب شهادت آن عزیز افلاک نشین را که در اردوی جهادی  و حین خدمت به مردم خوب منطقه گیلانغرب به فیض شهادت نائل آمد به خانواده معظم و فداکار تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آنان علو درجات و برای بستگان پاداش صابرین را مسئلت دارم و همچنین برای مصدومین این حادثه سلامتی عاجل و کامل طلب مینمایم .

سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها