خبرگزاری بسیج: استادیوم ورزشی شهدای روستای ده خیر و سالن چند منظوره شهید حججی روستای فیروزآباد در شهرستان ری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ پروژه استادیوم ورزشی شهدای روستای ده خیر در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و 500 مترمربع تجهیزات خدماتی و سالن چند منظوره شهید حججی روستای فیروزآباد  با حضور علی اصغر احمدی قائم مقام وزیر کشور، امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه این مراسم گفت: تثبیت و ایجاد فرصت های شغلی موجب تداوم حیات روستا و پیشگیری از مهاجرت های بی رویه به سمت شهرها خواهد شد.

علی اصغر احمدی بر ایجاد زمینه اشتغال برای روستائیان تاکید کرد و گفت: تثبیت مشاغل زمینه ساز تداوم حیات روستاها است.

   مقام وزیر کشور با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی  رهبر معظم انقلاب، افزود: مسئولان باید با جدیت برای ایجاد فرصت های شغلی بویژه در روستاها تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت در مسیر عدالت اجتماعی براساس تفکر و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب حرکت می کند، خاطرنشان کرد: افزایش امکانات رفاهی، تربیتی و آموزشی برای مقابله با آسیب های اجتماعی در روستاها اهمیت حیاتی دارد و دولت تلاش می کند با تاکید بر سند چشم انداز و برنامه های توسعه ای کشور که در سال ششم برنامه نیز قرار داریم در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

وی تصریح کرد: همواره منابع محدود و نیازها نامحدود بوده است اما خوشبختانه با تلاش دولت شاهد ارتقاء شاخص های عمومی در حوزه های راه، عمران شهری، فرهنگی و ورزشی هستیم.

 

ارسال نظرات