خبرهای داغ:
رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شهرستان خوی:

شهید حججی تربیت یافته فرهنگ قرآنی و عاشورایست

همزمان با شهادت جوان ترین امام حضرت محمدتقی(ع) و به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی ستاد بانوان جبهه مقاومت در منزل شهیدین غفاری شروع به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۱۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس ستاد پشتیبانی مدافعان حرم شهرستان خوی در جمع بانوان منطقه تازه کند این شهرستان ضمن  تسلیت سالروز شهادت جانسوز امام محمد تقی(ع) گفت: دوران امامت امام جواد(ع) دوران آمادگی شیعه برای عصر غیبت کبرای امام زمان(عج) است و علت اینکه امام جواد(ع) در سن کم به مقام امامت رسیدند این بود که جامعه شیعی برای پذیرش امامی با سن کم در عصر غیبت آماده شوند

صابر طبقی افزود: امام جواد(ع) با وجود فشارهای بسیار زیاد شاگردان بسیار زیادی را تربیت کردند وبا داشتن تمام صفات زیبایی اسلامی و انسانی سر آمد خوبان روزگار خویش بودند.

وی در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: خون شهید زمانی که جریان می یابد خود شهید را وادار به حرکت می کند اما وقتی قطره ای از خون شهید به زمین ریخت  در حقیقت یک ملت را زنده و به حرکت وا میدارد.

طبقی شهدای مدافع حرم را پاسداران راه دین و ولایت معرفی و خاطر نشان کرد: این عزیزان ما همانند شهدای 8سال دفاع مقدس با خدای خویش معامله می کنند و شهید حججی خود تربیت یافته فرهنگ قرآنی و عاشورایست.

رزمنده 8سال دفاع مقدس خطاب به بانوانی که در منزل شهیدین غفاری مشغول بسته بندی کمک های مردمی جهت اعزام به جبهه های مقاومت بودند گفت: این حرکت تحسین برانداز و خودجوش شمایادآور خاطرات هشت سال دفاع مقدس در تهیه ملزومات جبهه و جنگ است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز با این عنوان که این منزل در سالهای 8سال دفاع مقدس ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ بود اظهار داشت: هر روز در گوشه وکنار کشور و حتی در دورترین نقاط روستایی شاهد جمع آوری کمک های مردمی برای مردم ستمدیده و مدافعان حرم در سوریه هستیم و اما در این میان بسته بندی مواد غذایی خشک باتکیه بر کمک های مردمی توسط بانوان همیشه در صحنه شهرستان خوی، فضای معنوی ویژه ای در سطح این شهرستان ایجاد کرده است.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی در پایان گفت: منبر دستان تک تک یاری کننده گان مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها بوسه می زنم و از خداوند متعال پیروزی سپاه اسلام با ظهور حضرت حجت عج را از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است که امام جمعه ،فرمانده سپاه خوی نیز در راس اکیپی با حضور در منزل شهیدین حسن و حسین غفاری ضمن خداقوت و خسته نباشید به بانوان از بسته بندی کمکهای مردمی جمع آوری شده برای مدافعان حرم بازدید کردند.

ارسال نظرات