همزمان با هفته دولت یک باب مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری بین راهی در بخش قطور شهرستان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۱۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با حضور معاون معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی یک باب مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری بین راهی در بخش قطور شهرستان خوی افتتاح شد.

در آئین افتتاح  مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری بین راهی در بخش قطور خوی،جلیل رستم پور معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: با توجه به اینکه مسیر خوی به قطور یکی از مسیر‌های پرتردد است، راه اندازی چنین مجتمع رفاهی برای ارائه خدمات به مسافرین و گردشگران ضروری بود.

جلیل رستم پور تصریح کرد: همکاری خوب بخش خصوصی و وجود زیرساخت‌های احداثی شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی این امکان را فراهم کرد تا این مجتمع در بهترین نقطه مسیر خوی به قطور راه اندازی شود.

لازم به ذکر است، برای احداث و شروع به کار مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری قطور اعتبار بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و بطور مستقیم و غیر مستقیم برای ۶ نفر ایجاد اشتغال شده است.

سید فتاح کبیری مدیر عامل تولیت شمس تبریزی گفت:سومین همایش بین المللی شمس و مولانا  باحضور ۴۰۰ تن پژوهش گران داخلی و خارجی ۱۵ و ۱۶ مهر سال جاری در جوار بارگاه شمس عارف نامی در خوی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات