خبرهای داغ:
در راستای ترویج ازدواج آسان به سبک و روش اسلامی همایش آثار و برکات ازدواج از دیدگاه ائمه اطهار(ع) به همت حوزه کوثر بسیج جامعه زنان سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۱۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، استاد صالحین سپاه خوی در جمع تنی از  نوعروسان بسیجی و دختران در شرف ازدواج این شهرستان با اشاره به برخی از ویژگیهای حضرت فاطمه (س) به عنوان الگوی برتر جوانان و دختران، معیارهای غلط ازدواج درجامعه کنونی و مشکلاتی که پیش روی جوانان ایجاد شده را بیان و افزود: این مشکلات و معیارهای غلط چیزی جز رنج برای خانواده ها به همراه ندارد و آنچه زندگی را شیرین میکند مهر و محبت در خانواده ها و ساده زیستی و الگوگیری از زندگانی ائمه میباشد.

 حجت الاسلام محمد جعفری مهمترین کلید موفقیت در ازدواج را پیروی از آیین و سنت پیامبربرشمرد وخاطر نشان کرد: فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باید رشد و توسعه پیدا کرده و جوانان و خانواده ها باید با کم کردن توقعات زمینه توسعه امر دینی و الهی ازدواج را ایجاد کنند.

گفتنی است اجرای تئاتر طنز، مولودیه خوانی، اجرای شعر و سرود و تجلیل از نوعروسان حاضر از دیگر برنامه های جانبی این همایش به شمار می رفت.

ارسال نظرات