خبرهای داغ:
امروز در شرایطی که شیطان و باطل با همه نیروی خود به میدان آمده است تکلیف ما و به ویژه نخبگان جامعه شناخت حق و استقامت در جبهه حق است چرا که وقتی حق شناخته شود جبهه آن نیز شناخته خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۰۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

 حجت الاسلام و المسلمین ابطحی با اشاره به حرکت عظیم و تاریخ ساز سید الشهدا علیه السلام اظهار کرد: در طول تاریخ خلقت همواره دو جبهه حق و باطل رو در روی یکدیگر بوده اند و به تعیبر قرآن حکم حق مشابه بارانی است که از آسمان فرو می ریزد و باطل به مثابه همان خس و خاشاک و کف روی آب است که نابودشدنی و زوال پذیر است.

این خطیب با بیان این که باطل جولان ظاهری دارد اما در واقع این حق است که غلبه می یابد گفت: از آیات قران کریم برمی آید که تا جبهه حقی وجود نداشته باشد باطل نمی تواند ظهور یافته و خودنمایی کند.

وی افزود: امروز در شرایطی که شیطان و باطل با همه نیروی خود به میدان آمده است تکلیف ما و به ویژه نخبگان جامعه شناخت حق و استقامت در جبهه حق است چرا که وقتی حق شناخته شود جبهه آن نیز شناخته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی با اشاره به تعبیر حضرت امام (ره) در ملاک بودن حال فعلی افراد در مواجه شان با جبهه حق افزود: تاریخ به ما نشان می دهد برخی افراد در شرایط بحران از شناخت جبهه حق و باطل بازمانده اند، هم چنان که برخی یک زمان نخست وزیر بوده اند اما امروز کشور را به آشوب کشانده و عده ای درصدد شکستن حصر آنها هستند.

وی خاطر نشان کرد: به عنوان نخبگان و زبدگان جامعه تکلیف آن است که حق را بشناسیم و ذره ای از آن کوتاه نیاییم چرا که در شرایطی هستیم که رهبر انقلاب آن را مشابه شرایط جنگ احزاب در زمان پیامبر (ص) بیان کرده اند.

این خطیب با تاکید بر نمودهای جبهه حق و پیروزی انقلاب تصریح کرد: شهدایی هم چون شهید حججی نمودهای جبهه حق هستند، شهیدی که در بیان رهبر انقلاب حجت الهی در برابر ما است و به چیزی کمتر از شهادت راضی نشد.

وی اضافه کرد: آنچه که امروز رهبر انقلاب از ما می خواهد پایمردی در جبهه حق است و برخلاف آنچه که برخی اظهار می کنند دوران انقلاب به اتمام رسیده این انقلاب هم چنان در حال جوشش و رویش است و شهید حججی ها به برکت انقلاب به این عرصه می آیند.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی حل مشکلات کشور را با روحیه انقلابی میسر دانست و ادامه داد: باید بدون چشم داشت به بیرون از توان نیروهای داخلی استفاده کرد و نباید چشم به جبهه باطل داشت هم چنانی که برجام مصداق این نکته است.

وی افزود: امروز برای شناخت جبهه حق معیار و شاخصی چون رهبر انقلاب داریم که معیار و شاخص ها را بیان می کنند و دشمن می خواهد ما از این معیار دست بکشیم و دچار تزلزل شویم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار