یک فعال بسیجی در حوزه کشاورزی در گفتگو با«بسیج»:

دولت هیچ اهمیتی برای فعالان اقتصاد مقاومتی قائل نیست

کریمی گفت: کاری که در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شد بیشتر تحقیقات و پژوهشی بوده به همین دلیل برای خرجی و تامین مایحتاج زندگی ام به مشکل می خوردم.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

داود کریمی فعال بسیجی در حوزه کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره حمایت هایی که دولت در ساخت ماده هیدروپونیک  از وی کرده است اظهار داشت: متاسفانه از جانب دولت هیچ اقدامی برای کمک به قشری که در حوزه های اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند صورت نگرفته است.

دولت هیچ اهمیتی برای فعالان اقتصاد مقاومتی ارزش قائل نیست

وی افزود: در این سال های متمادی تمام وقت و انرژی ام را صرف کار کردم و توانستم ماده ای را بسازم تا در حق کشورم کاری انجام داده باشم. تمام جوانی ام را صرف ساخت ماده ای که با آن می توان کشاورزی بدون خاک را تجربه کرد، شد اما دریغ از یک کمک از جانب دولت که حداقل بتوانم کارم را توسعه دهم.

این تولیدکننده از مشکلاتی که برای تولید داشت گفت: کاری که در حوزه اقتصادمقاومتی انجام شد بیشتر تحقیقات و پژوهشی بوده به همین دلیل برای خرجی و تامین مایحتاج زندگی ام به مشکل می خوردم. با شرایط بد اقتصادی که برایم اتفاق افتاد شروع به پرورش بعضی از محصولات گلخانه ای کردم تا با آن امرار معاش صورت گیرد.

کریمی توقعاتش از دولت را چنین بیان کرد: کاری که انجام شده، تولید ماده ای به نام هیدروپونیک است که با آن می توان کشت بدون خاک را صورت داد و این فناوری تا حد زیادی آب را صرفه جویی می کند. برای بدست آوردن نتایج بزرگ و کارآمدتر در حوزه کشاورزی در خصوص خود کفایی، نیاز به سرمایه گذاری های بزرگ است که دولت دریغ از 1000 تومانی کمک نمی کند. دولت در عوض وامی هایی را ارائه می کند که یک سری سرمایه گذار بزرگی که نیازی به چنین وام ها ندارند مراجعه می کنند که در آخر سرمایه شان بیشتر می شود. دولت هیچ اهمیتی برای قشر جوان و فعال جامعه که آینده کشور در دست آنان است، قائل نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار