مدیر کمیته امداد محلات از بهره‌مندی 249 دانش‌آموز و دانشجوی شهرستان محلات از حمایت‌های کمیته امداد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۸۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی مدیر کمیته امداد شهرستان محلات با بیان اینکه حمایت از محرومان و توانمندی مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است، گفت: همه حوزه‌ها در این وظیفه خطیر دخیل هستند و تلاش می‌کنند تا این رسالت را به نحو احسن به انجام برسد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 249 دانش‌آموز و دانشجو شهرستان محلات از حمایت‌های کمیته امداد  بهره‌مند شده‌اند.

وی توانمندسازی فکری و فرهنگی، و کمک به آینده سازان را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان برشمرد و گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت صورت می‌گیرد تا آنان بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی، برگزاری اردوهای تفریحی، برگزاری دوره‌های مشاوره تحصیلی و امکانات آموزشی از دیگر برنامه‌های انجام شده بوده است.

رجبی خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی با همکاری خیران و نیکوکاران در کمک به این دانش‌آموزان و دانشجویان برای موفقیت در امر تحصیل و رسیدن به مدارج تحصیلی عالی تلاش می‌کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات