فرمانده حوزه شهید فهمیده 1 ناحیه مقاومت بسیج اراک:
فرمانده حوزه شهید فهمیده 1 ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: انش‌آموزان بسیجی بایستی به سلاح علم، تقوا و بصیرت مجهز شوند
کد خبر: ۸۹۱۱۰۸۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدباقر مجتهدی فرمانده حوزه شهید فهمیده 1 ناحیه مقاومت بسیج اراک در دوره آموزشی ویژه توانمندسازی جانشین فرماندهان واحد بسیج مدارس متوسطه اول این حوزه با تاکید بر اصل دانش‌آموز محوری در بسیج دانش‌آموزی گفت: دانش‌آموزان بسیجی بایستی به سلاح علم، تقوا و بصیرت مجهز شوند و با عمل محکم و صحیح خود گفتمان انقلاب را در مدارس تقویت کنند.

وی افزود: وظیفه خطیر دانش‌آموزان بسیجی در جامعه امروز در مدارس بیش از گذشته احساس می‌شود؛ دانش‌آموزان انقلابی باید در میان میدان حضور داشته باشند و برای تقویت ارزش‌ها تلاش کنند.

فرمانده حوزه شهید فهمیده 1 ناحیه مقاومت بسیج اراک لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان را برای دانش‌آموزان انس با قرآن و ادعیه دانست و گفت: اولین شاخصه دانش‌آموز بسیجی داشتن ایمان و تدین است و یک باید درک درستی از انقلاب داشته باشند و به موقع حرکت لازم را انجام دهند.

پاسدار مجتهدی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بسیاری در دوران هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از نظام اسلامی جان را بر طبق اخلاص نهادند، گفت: دانش آموزان در دوران ۸ سال  دفاع مقدس مدرسه خود را به سنگرهای مقاومت و دفاع از ارزش‌های اسلامی تبدیل کردند امروز هم در جبهه جنگ نرم باید با الگوگیری از راه آنان در مقابل دشمن تمام قد بایستیم.

وی افزود: دوره آموزشی ویژه توانمندسازی جانشین فرماندهان واحد بسیج مدارس متوسطه اول توسط حوزه شهید فهمیده یک در مدت دو روز و برای آشنایی دانش‌آموزان با فنون مدیریت در بسیج دانش‌آموزی و آماده سازی آنان برای مدریت واحدهای بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات