جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

روحانیت در سپاه نقش طبیب معنوی را دارد

جانشین مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: حوزه نمایندگی ولی فقیه و روحانیت در سپاه نقش طبیب معنوی را دارد.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۴۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان‌پور امروز در پنجمین دوره توانمندسازی مسئولین نظارت و تائید صلاحیت سپاه که در مشهد برگزار شد با بیان اینکه رسالت حوزه نمایندگی در سپاه به مانند رسالت انبیاء الهی است اظهار داشت: نگاه انبیاء به رسالتشان نگاه شغلی نبود و در اجرای ماموریت خود به دنبال احترام مردم نبودند بلکه به مردم احترام می‌گذاشتند و نسبت به انان تواضع داشتند.

وی ادامه داد: انبیاء الهی اهل تشریفات و خدم و حشم نبودند و مرجع رسیدگی به مشکلات و مورد اعتماد مردم بودند و مردم حتی گره‌های ذهنی خود را با انان مطرح می‌کردند.

آقاجان‌پور ابراز داشت: آسیبی که می‌تواند مجموعه سپاه را تهدید کند رویکردهای مادی‎گرایانه و تشریفات به جای رویکرد معنوی است.

وی عنوان داشت: نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه و روحانیت در سپاه همانند نقش یک طبیب معنوی است و این افتخار را دارد که از فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت می‌کند.

جانشین مسئول دفتر عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در بخش دیگر سخنان خود به پیشرفت 100 درصدی حوزه نمایندگی در عملکرد خود اشاره کرد و افزود: امسال نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان سازمان برتر و در میان معاونت‌های این سازمان، نظارت و تائید صلاحیت بعنوان برترین معاونت شناخته شده است.

‌وی در ادامه به بحث تقوا و اهمیت آن در مجموعه نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: کسی که تقوا پیشه کند خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌بیند و از گناه دوری می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها