مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در گفتگو با «بسیج»:

نیروهای جهادی بسیار فعالی در عرصه خدمات مهندسی کشاورزی داریم

محمدرضا جهانسوز گفت: نیروهای جهادی بسیار خوبی در عرصه خدمات مهندسی کشاورزی داریم اعتبارات موردنیاز کم بوده لذا نمی‌تواند با وجود منابع انسانی متعهد در رفع کامل محرومیت زدایی روستاها موثر واقع شود.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۲۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸

محمدرضا جهانسوز مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نیروهای جهادی بسیار خوبی در عرصه خدمات مهندسی کشاورزی داریم این در حالی است که اعتبارات موردنیاز در اختیار قرار ندارد تا با وجود منابع انسانی متعهد در رفع کامل محرومیت زدایی  روستاها موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه لازمه جهاد اقتصادی وجود مدیران و نیروهای جهادگر است افزود: مهندسین کشاورزی بسیجی، جهادگرانی هستند که علاوه بر اینکه می‌توانند محرومیت زدایی روستا ها را رفع کرده در جهت عمران و آبادانی هم پیش بروند. آنچه مهم است این است که فرهنگ و مدیریت جهادی را به عنوان پیش نیاز اقتصادی باید مورد پذیرش قرار بگیرد .

جهانسوز خاطر نشان کرد:خدمت رسانی به مردم در روستاها و ارائه خدمات مهندسی گام موثری در رفع محرومیت‌های منطقه ای برای روستاییان است ومی‌تواند رفاه نسبی برای روستاییان را در برداشته باشد.

مسوول سازمان بسیج مهندسین کشور در خاتمه افزود: نیروها و مدیران جهادی می‌توانند مشارکت مردمی،مدیریت مشارکت پذیر در فرهنگ جهادی را ایجاد کنند تا همه با هم بتوانند سطح برابری از رفاه و برخورداری از رفاه را داشته باشند.

ارسال نظرات