فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: جریان اربعین سلاح قدرتمندی است که همه این جریانات را از بین می‌برد و آماده ساز ظهور است.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۰۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
 
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در سال گذشته 12 موکب از مازندران اعزام شد، گفت: امسال این رقم به 18 موکب افزایش یافت و باید از نظر کیفی تقویت شوند.

سردار محمدحسین بابایی ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی در مسجد جامع شهرستان نور با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: جریاناتی در داخل و خارج از کشور در صدد تغییر ارزش‌ها به‌گونه‌ای هستند که حتی چهره شهدا را خدشه‌دار و خادمان را جلاد معرفی کنند و خائنان و منافقان را خوب جلوه دهند، ما باید مراقب باشیم تا این اتفاق نیفتند.

وی افزود: شهادت شهید حججی جریانی را در جهان راه انداخت که دنیا را به حیرت برد اما این شهدای حرم یک وجه مشترک دارند آن‌هم خادمی و حضور در اردوهای جهادی است و برخی هم خادم زائران در مسیر کربلا بودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اربعین یک موضوع دنیایی نیست بلکه رمز و راز فراوانی در آن است، اصلاً چله‌نشینی چه در میقات رسیدن حضرت موسی چه در پیامبری حضرت محمد(ص) و ... وجود داشت، عدد 40 رمزدار است اما چهلم امام حسین راز دیگری است که رهبر معظم انقلاب هم آن را آغاز جاذبه مغناطیسی امام حسین(ع) می‌دانند.

این مسؤول اظهار کرد: در اربعین شاهد حضور مسلمانان و شیعیان کشورهای مختلف غربی از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و ... هستیم، این یعنی اربعین محور وحدت جهان اسلام که ما وظیفه داریم این وحدت را حفظ کنیم.

بابایی خاطر نشان کرد: هنوز نهضت و مقاومت حسینی وجود دارد و شمشیری که امام حسین(ع) از نیام بیرون کشید تا زمانی‌که حضرت حجت در روز جمعه‌ای پشت به دیوار کعبه داده و فریاد برآورد که من منتقم خون حسین(ع) هستم در دستان یارانش است.

وی افزود: جریان مقابل و تکفیری‌ها که پشت همه این‌ها سازمان سری و مخفی یهود قرار دارد، خاکریز اولش اسرائیل است و ترویج فرهنگ برهنگی یکی از اقدامات آنان است و تشکیل حزب مسیحیت صهیونیست که با شبکه‌های تلویزیونی علیه نظام فعالیت دارند و برخی از جریانات داخلی هم از سوی ناآگاهی مصوبات آنان را دنبال و اجرا می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: جریان اربعین سلاح قدرتمندی است که همه این جریانات را از بین می‌برد و آماده ساز ظهور است.

این مسؤول با اشاره به حضور 18 موکب از مازندران در اربعین امسال، بر تقویت این موکب‌ها تأکید کرد و افزود: همه عوامل و زائران باید سفیر انقلاب و نهضت حسینی باشند.

بابایی از همه عاشقان کربلا، خادمان، خیران و مسؤولان خواست تا برای تهیه زمین و ساخت حسینیه مازندرانی‌ها در کربلا  با امکانات اسکان و پذیرایی تلاش کنند.

وی گفت: یکی از علمای عراق پیش بینی 100 میلیون زائر اربعین را کرد و این یعنی سپاه امام زمان (عج) که بعید هم نیست زیرا الان حدود 30 میلیون زائر اربعین از سراسر دنیا داریم.

ارسال نظرات