فرمانده سپاه ناحیه خاتم خواستار شد:

فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جوانه های صالحین خواستار نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در جامعه شد .
کد خبر: ۸۹۱۰۹۸۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در راستای تشویق و شناساندن تولیدات داخلی شهرستان نمایشگاه دستاوردهای جوانه های صالحین در محل مسجد امام حسین (ع) بنیاد صدوق هرات برپا شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به نامگذاری امثال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال به اهمیت تکیه بر تولیدات داخلی جهت رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : باید فرهنگ استفاده از کالاهای ایران در جامعه و بین خانواده های ایرانی رواج پیدا کند .
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه به توانایی های موجود در شهرستان خاتم اشاره کرد و افزود : ظرفیت های موجود در عرصه های مختلف نظیر تولید انواع فرش و گلیم و . . . در شهرستان خاتم می تواند در راستای کمک به تولید اشتغال و پیشرفت کمک شایانی کند .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به توانمندی های موجود بین خواهران بسیجی بر استفاده از مواد اولیه ارزان در راستای کم هزینه تر شدن محصولات تولیدی تاکید کرد .
گفتنی است دوره آموزشی ساخت انواع عروسک ، ساخت انواع کیف ، دوخت چادر ، دوخت انواع بافتنی ها ، بافت تابلو فرش و . . . به همت پایگاه های مقاومت حضرت معصومه (س) و ام السلمه در طول تابستان و با همکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان برگزار شد که در پایان تولیدات هنرجویان درقالب نمایشگاه به معرض نمایش و فروش گذاشته شد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار