مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی کمیته اشکذر خبر داد:
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی کمیته بزرگداشت هفته دولت شهرستان اشکذر از برگزاری کارگاه آموزشی "خبرنگاری با موبایل " با همکاری پایگاه خبری اشکذر خبر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۸۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر اشکذر؛ مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بزرگداشت هفته دولت شهرستان اشکذر به نقش اطلاع رسانی صحیح و سریع به ویژه برای انعکاس دستاورد‌ها دولت اشاره کرد و افزود: در همین راستا ضروری است روابط عمومی‌ها با دوره‌های تخصصی و نحوه استفاده از ابزار‌های نوین اطلاع رسانی آشنا شوند.
"سید مهدی حسینی" به ضرورت بهره مندی از ظرفیت‌های اطلاع رسانی با تلفن همراه اشاره کرد و افزود: طی سال‌های گذشته در شهرستان اشکذر دوره‌های متعدد آموزشی برای روابط عمومی‌ها برگزار شده است و این مهم همزمان با هفته دولت با برگزاری دوره کارگاه تخصصی "خبرنگاری با موبایل" استمرارخواهد یافت.
مسئول رابط عمومی فرمانداری اشکذر با بیان اینکه در این کارگاه اصول، مهارت‌های خبرنگاری و تکنیک‌های نوشتن برای موبایل تدریس خواهد شد گفت:: در این دوره نحوه کار با اپلیکیشن‌ها و نیز نرم افزار‌های شبکه‌های اجتماعی با هدف تولید محتوا‌های مفید برای علاقه‌مندان به حوزه خبر آموزش داده خواهد شد.
حسینی از همکاری پایگاه خبری اشکذر خبر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در برگزاری این کارگاه آموزشی قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد برگزاری این دوره‌ها بتواند در انعکاس اخبار ادارات موثر باشد.
ارسال نظرات