فرمانده ناحیه ثارالله در برنامه" شهید افتخار کوچه و آبروی محله شهید دهقانی زاده":

مسئولین باید همواره راه شهدا را ادامه بدهند/ لزوم گسترش فرهنگ جهاد و ایثار در جامعه امروز

فرمانده ناحیه ثارالله تصریح کرد:امروزه وظیفه ی ما بسیار سخت می باشد زیرا دشمنان اسلام از تمام تجهیزات وامکانات خود حداکثر استفاده را می کنند تا به این نظام صدمه بزنند و یاد وخاطره ی شهدا را از اذهان مردم بیرون کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۷۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد،سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله در برنامه شهید افتخار کوچه وابروی محله" شهید دهقانی زاده " از زحمات فرمانده حوزه کوثر و بسیجیان حوزه واهالی محل که در برگزاری برنامه شهید افتخار کوچه ها وابروی محله همکاری لازم داشته اند تقدیر وتشکر نمود .
وی در ابتدای سخنرانی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) به بیان حدیثی از ان امام اشاره کردکه فرمودند:خوشرویی وگشاده رویی جلب محبت مردم ونزدیکی به خداست وترش رویی وچهره در هم کشیدن موجب نفرت وبیزاری مردم ودوری از خداست.

فرمانده ناحیه ثارالله درادمه ضمن تجلیل از"خانواده شهید دهقانی زاده "وارزوی صبر وبردباری وسلامتی برای آنها اظهار کرد: امروزه وظیفه ی ما بسیار سخت می باشد زیرا دشمنان اسلام از تمام تجهیزات وامکانات خود حداکثر استفاده را می کنند تا به این نظام صدمه بزنند و یاد وخاطره ی شهدا را از اذهان مردم بیرون کنند اما"زهی خیال باطل"زیرا جوانان این سرزمین مثل شهید مدافع حرم شهید "حججی" از این کشور بلند می شوند وفریاد ازادی خواهی سر می دهند و از اسلام در دفاع از اهل بیت(ع) در کشور سوریه به شهادت می رسند.
وی افزود :مقام معظم رهبری فرمودند که:خاطره شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.
سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله در ادامه بیان داشت: فداکاری رزمندگان اسلام جانبازان وآزادگان وشهدا که جان خود را فدای این انقلاب و اسلام نمودند بایداز مقام انها تجلیل نموده ومسئولین باید همواره راه شهدا را ادامه بدهند که همان راه امام حسین(ع) می باشد وهمچنین فرهنگ جهاد وایثار را در جامعه امروز گسترش بدهند تا نسل جدید با رشادتها وفداکاری های شهدا آشنا بشوند.
وی اضافه کرد: این مراسمات یادمان ها و یادواره ها وکنگره های شهدا خاری است در چشم دشمنان اسلام واستخوانی در گلویشان.
وی در پایان متذکر شد:اگراین برنامه ها حذف شوند دشمنان اسلام فرصت پیدا می کنند که به این کشور وبه این نظام اسلامی صدمه وارد کنند پس ما باید همیشه آماده باشیم وفرهنگ شهدا را در بین جوانان این کشور گسترش بدهیم.

لازم به ذکراست در این مراسم باشکوه "حجت الاسلام سید روح الله میرفخرالدین" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله و "حجت الاسلام موسوی" به ایراد سخنرانی پرداختند.
ارسال نظرات