مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج مهندسین شهید ظهوری مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۷۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
مسئول کانون بسیج مهندسین و عمران سپاه الغدیر استان یزد در مراسم تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج مهندسین شهید ظهوری مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنردر هفته دولت بیان داشت:بسیج مهندسین مشاورانی خوب برای نماینده، فرماندار و امام جمعه شهرستان درجهت اعتلای عمران وآبادانی شهر هستند.
وی اظهار داشت: کانون بسیج مهندسین می‌تواند هفت کارگروه تخصصی داشته باشد که این کارگروه‌ها در حوزه‌هایی همچون مدیریت شهری، مسکن، معماری، حمل و نقل و... فعالیت می‌نمایند.
در ادامه این مراسم مهندس ابویی از اعضای شورای شهر مهریز و مسئول سابق بسیج مهندسین شهرستان گزارشی از عملکرد کانون و مشکلات آن ارائه نمود و بیان داشت: کار کردن در بسیج یک تعهد اخلاقی و ادای دین نسبت به شهداست و نباید برای دستمزد در بسیج فعالیت نمود. ایشان همچنین گفت: باید شرایطی از نظر فرهنگی مهیا شود که مهندسین جذب بسیج شوند و این همت عالی مسئولین را می‌طلبد.
ضمنا در این مراسم که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه، چند نفر از اعضای شورای شهر و شورای کانون بسیج مهندسین مهریز حضور داشتند از زحمات مهندس ابویی مسئول سابق کانون تقدیر و مهندس غضنفر زارع بعنوان مسئول جدید معرفی گردید.
در پایان حاضرین در جهت عملکرد هر چه بهتر بسیج مهندسین راهکار ارائه نمودند.
ارسال نظرات