با هدف همدلی و هم افزایی:

دیدار و سرکشی از امام جمعه بخش بهمن از توابع شهرستان ابرکوه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابرکوه، جانشین فرماندهی ناحیه ، چندتن از مسئولین سپاه ابرکوه با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۶۳
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزار ی بسیج از ابرکوه، در این دیدار که همزمان با هفته دولت صورت گرفت حجت الاسلام حسن سالاری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه ابرکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از زحمات و تلاش‌های این روحانی خدوم و همکاری ایشان در کسوت امام جمعه با سپاه و بسیج تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام علیزاده نیز با تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه کارکنان ناحیه ابرکوه گزارشی از حوزه تحت مسئولیت خود ارائه داد.
علیزاده به اهمیت نمازجمعه پرداخت و در ادامه گف:ت امام جمعه باید فعالیت خود را برای رونق بخشی به نماز جمعه از اول روز شنبه آغاز کند و با حضور در بین مردم و نمازگزاران و مساجد از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا گردد.
امام جمعه مهردشت ضمن اشاره به کسب مقام اول ستاد نماز جمعه مهردشت در استان طی سال ۹۵، روحانیت و ائمه جماعات شهر را بازوی مهم کمک به امام جمعه دانست و ارتباط صمیمانه با ایشان را از جمله برنامه‌های خود دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار