گلایه امام جمعه ابرکوه از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان یزد؛
امام جمعه ابرکوه با گلایه از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان گفت: اگر دولت؛ دولت تدبیر است این بی اعتنایی ها نهایت بی تدبیری است و اگر دولت؛ دولت امید است برای چه کسانی امیدآفرینی می کند؟! برای توانمندان و برخورداران یا برای مردم محروم و نیازمند؟!
کد خبر: ۸۹۱۰۹۶۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، روز گذشته در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان، در حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، از سیاست مداران کشوری و استانی که ابرکوه را تافته جدا بافته از استان یزد می دانند، شدیداً گلایه کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: وزیر جهاد کشاورزی باید خجل و شرمنده باشد از اینکه به استان یزد سفر می کند و به دو قطب مهم کشاورزی آن، یعنی ابرکوه و خاتم اعتنایی نمی کند و به شهرستان هایی سفر می کند، که وامدار بزرگترهای آنها هستند.
حسینی تصریح کرد: این نوع رفتار نشان می دهد که در دولت ما هنوز بحث تبعیض و نظرات دوگانه حاکم است و هنوز سیاست گذاران ما مفهوم و معنای عدالت ورزی را نه چشیده اند و نه فهمیده اند و در مقام عمل، با نظر دوگانه شهرستان ها را نگاه می کنند و این جای تأسف است.
وی گفت: رئیس و مقامات میراث فرهنگی به استان یزد سفر می کنند و با اینکه ابرکوه به عنوان یکی از برجسته ترین نقاط گردشگری کشور مطرح است، نگاه نمی کنند و با کمال بی اعتنایی به بیش از 400 اثر تاریخی، به شهرستان های برخوردار که حامی آنها هستند، سفر می کنند و موجبات نارضایتی و ناراحتی مردم ما را فراهم می کنند.
امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: حدأقل توقع ما از سیاستگذاران و دولتمردان استانی این است که در این نظر بی عدالتی، مسئولان کشوری را همراهی نکنند و به نوعی با مردم هم سویی داشته باشند، که بُعد مسافت و فاصله 140 کیلومتری یا بیشتر، گناه مردم ابرکوه نیست.
وی تأکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی، وزیر یک منطقه خاص نیست و رئیس میراث فرهنگی، رئیس یک محدوده برتر نیست. پس کجا رفت شعار حمایت از محرومین و زحمت کشان و کشاورزان؟ چرا برخی مدیران کل در استان، به ابرکوه نمی آیند و یا می آیند و ما آنها را نمی بینیم و وقتی موضوع را پیگیری می کنیم، معلوم می شود، بعضاً مدیران اگر بیکار شوند به شهرستان سری می زنند.
حسینی خاطر نشان کرد: ما این بی عدالتی ها را برنمی تابیم و به مسئولین استان تذکر می دهیم که اگر دولت؛ دولت تدبیر است این بی اعتنایی ها نهایت بی تدبیری است و اگر دولت؛ دولت امید است برای چه کسانی امیدآفرینی می کند؟! برای توانمندان و برخورداران یا برای مردم محروم و نیازمندی که نگاهی بهشان صورت نمی گیرد؟

ارسال نظرات