فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ایجاد انس و الفت؛فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد و چند نفر از پایوران ناحیه با برادرسلیمی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۵۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این دیدارگفت:خاطرات رشادت‌ها و عزت آفرینی‌های رزمندگان بویژه آزادگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق به اندازه‌ای تاثیرگذار است که می‌تواند یک ملت را تقویت و یا مسیر جوانان را تغییر دهد.
وی در ادامه افزود:خاطرات رزمندگان ما گنجینه‌ای فوق العاده است که باید آن را به نسل امروزی که متاسفانه کمتر بااین خاطرات آشنا هستند از طریق گنجاندن در کتاب‌های درسی منتقل کرد.
زارع کمالی با معجزه الهی دانستن آزادی رزمندگان از زندان‌های رژیم بعث عراق، تصریح کرد: اولین اقدام آزادگان هنگام ورود به میهن، بوسیدن خاک پاک ایران، سپس رفتن به منزل امام راحل (ره) و در ادامه حضور بر سر مزار همرزمانشان بود که این اقدامات درس بزرگی برای ملت بود.
وی در پایان اذعان کرد: امروز همه اقشار ملت ایران بایستی قدردان رشادت ها، عزت آفرینی‌ها و آزادگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بویژه آزادگان باشند.
ارسال نظرات