نخستین مجمع خیرین قرآنی شهرستان بهشهر با حضور خیرین قرآنی و مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در شهرستان بهشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سید محمد بابایی متکازینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر صبح امروز در نشست مجمع خیرین قرآنی شهرستان بهشهر با اشاره به تشکیل مجمع خیرین قرآنی شهرستان با حضور افراد خیر شهرستان، اظهار داشت: حضور در این مجمع اجر معنوی و اخروی فروان دارد.

وی افزود: کار، تجارت و زندگی خیرین قرآنی در این بخش مصروف شده و این اقدام آنان را از یاد خدا غافل نخواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با اشاره به اینکه اقدامی که انسان را به یاد خدا بیاندازد بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: سمبل عبادات فردی نماز بوده و زکات و اعمال دین از طریق باور بر آیات قرآنی محقق خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه سمبل و سرگل عبادات دینی زکات است، افزود: انسان‌هایی که پرداخت کننده زکات هستند هیچگاه از یاد خدا دور نخواهند بود و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

وی با اعلام اینکه قرآن در جامعه همچنان مهجور است، گفت: خیرین کمک کار فرهنگ قرآنی در جامعه شوند تا این آیات ناب قرآنی از مهجوریت در بیاید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با بیان اینکه علیرغم اجر اخروی برای ترویج قرآن در جامعه، انسان خیر در این جامعه نیز دارای پاداش دنیوی می‌شود، افزود: امیدواریم در پناه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت بتوانیم محفوظ باشیم.

سید محمد کاملی، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بهشهر نیز با اشاره به شناسایی 27 خیر قرآنی تاکنون در شهرستان، گفت: در این نشست انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین قرآنی شهرستان برگزار خواهد شد.

محمود قربانی، مدیر واحد تولیدی سفال طبرستان نیز در این نشست با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی امری پسندیده است، افزود: افتخار خیری در حوزه قرآنی نصیب هر فردی نشده و باید در این زمینه توجه ویژه ای شود.

این فعال فرهنگی استان و شهرستان با بیان اینکه مازندران از استان‌های قرآن پرور و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت است، گفت: امیدواریم بتوانیم با تشکیل مجمع خیرین قرآنی، قرآن را از مهجوریت درآوریم.

ارسال نظرات