استاندار مازندران گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو و نماد مدیریت جهادی هستند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۴۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  ربیع فلاح در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع ساری، اظهار کرد: در هشتم شهریور ملت ایران دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین و صدیق حضرت امام خمینی (ره) را از دست دادند.

وی با بیان اینکه شهید رجایی و باهنر، تفکرانقلابی و جهادی درعمل و گفتارشان داشتند، تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار این شهیدان راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان همواره در یاد و خاطره این ملت ثبت است.

فلاح با بیان اینکه رهبری در مورد این دو شهید بزرگوار فرمودند «شهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، در حقیقت دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام(ره) بودند»، گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک یک دولت انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بر اساس آموزه های دینی بود، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان باید ویژگی های این شهدای گرانقدر را بشناسند و در زندگی به کار ببرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهید رجایی بر پای ارزش‌ها و آرمان های‌ خود ثابت و استوار بود، اظهار کرد: شخصیت شهید رجایی از زمانی که دست فروش بود تا وقتی که معلم و وزیر و رئیس جمهور شد فرقی نداشت ساده زیستی و همدل و همراه با مردم بودن و داشتن روحیه انقلابی همواره به عنوان شاخص‌های اصلی شهید رجایی نمود و بروز داشت.

فلاح با اشاره به اینکه عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما روش ایشان به گونه‌ای بود که باید همواره الگوی تمام مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، افزود: این دو شهید بهترین اسوه برای خادمان و مسئولانی هستند که تصمیم دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند و برای مردم و رضا و خشنودی خداوند کار کنند.

وی تاکید کرد: هشتم شهریور به دلیل این حادثه تروریستی به عنوان روزمبارزه با تروریسم در ایران نامگذاری شده است که ضرورت دارد شهدای مظلوم ترور به خوبی به جامعه معرفی شوند تا مردم و نسل‌های جوان بدانند که دشمنان چه سرمایه های ارزشمندی از انقلاب به شهادت رساند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: هفته دولت در حقیقت فرصتی برای پاسداشت ارزش‌ها و تقویت روحیه خدمت گذاری مدیران و مسئولان برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم است و شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی و اسوه واقعی خدمت به انقلاب و مردم هستند.

وی افزود: بیش از 2 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هر سال بخشی از تجلی این مدیریت جهادی در مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها