مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری اولین رویداد دورهمی کارآفرینی دیدار در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۳۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کردستان، مجید آوج در اولین رویداد دورهمی کارآفرینی دیدار گفت: این دیدار از مجموعه دیدار‌های کارآفرینی در سطح کشور است که به همت جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

وی افزود: این دیدار با هدف، شبکه سازی و ایجاد شبکه ارتباطی بین نخبگان، دانشجویان و کارآفرینان، ارائه آموزش کوتاه کاربردی، آشنایی با کسب و کار و استفاده از تجربیات کارآفرینان موفق برگزار شد.

مدیر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: شرکت کننده‌های رویداد دیدار به کانون خلاقیت، شکوفایی و نوآوری جهاد هدایت شده و به صورت تخصصی در راستای تیم سازی ایده‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این تیم‌ها ایده‌های موجود را اجرایی کرده و به تولید نمونه اولیه که شامل خدمات، کالا و دانش فنی است می‌پردازند.
 
انتهای پیام/7727

آوج با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی کردستان تداوم و بهره مندی از خروجی این گونه جمع‌ها و دیدار‌ها را در دستور کار خود قرار داده است یادآور شد: مراجعه کنندگان به کانون خلاقیت، شکوفایی و نوآوری، از خدمات مشاوره و آموزش جهاددانشگاهی استفاده کرده و این نهاد علمی نیز در نهایت از ایده‌های برتر و برگزیده حمایت خواهد کرد.

گفتنی است، مهندس رنجبر مدیر عامل شرکت نت گستر، رئوف رحیمی کارآفرین موفق و روژین پاکنهاد استاد دانشگاه، در این دیدار به بیان تجربیات موفق خود پرداخته و در خصوص شرایط موفقیت یک کارآفرین به گفتمان پرداختند.

همچنین این دیدار با حضور جمعی از دانشجویان، نخبگان، فعالان اجتماعی و کارآفرینان استان برگزار شد که در ادامه این دورهمی به طرح مسایل مربوط به ایده پردازی و کارآفرینی پرداختند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات