خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: در روز عید قربان علیرغم وسوسه‌های بسیار شیطان حضرت ابراهیم(ع) در امتحان بزرگ الهی پیروز شد و توانست با پاگذاشتن بر روی هوای نفس، ماموریت خداوند را بهترین شکل ممکن به انجام برساند.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۲۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت روز عرفه و عید قربان اظهار کرد: خواندن دعای روز عرفه یکی از برنامه‌هایی است که در دین اسلام بسیار بدان توجه شده است.
وی با اشاره به افزایش سطح فرهنگی، اعتقادی و فکری جامعه، تصریح کرد: خوشبختانه چند سالی است که مردم از نظر فرهنگی، اعتقادی و فکری به بلوغ رسیده‌اند و دعای عرفه در سراسر کشور به صورت منسجم برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: مردم به صورت ملی و خودجوش و بدون ساماندهی ارگان‌های دولتی در این مراسم شرکت کرده و از فضائل این روز بهره‌مند می‌شوند.
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در ادامه به اهمیت عید قربان اشاره کرد و گفت: در این روز علیرغم وسوسه‌های بسیار شیطان حضرت ابراهیم(ع) در امتحان بزرگ الهی پیروز شد و توانست با پاگذاشتن بر روی هوای نفس، ماموریت خداوند را بهترین شکل ممکن به انجام برساند.
حجت‌الاسلام مصطفایی تبیین کرد: ما باید از ماجرای حضرت ابراهیم(ع) و پسرش حضرت اسماعیل(ع) درس بگیریم و باید دانست و هوشیار بود که شیطان در هر پست و مقامی که باشیم در کنار ما و به دنبال راهی برای نفوذ کردن است.
وی تشریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) توانستند با نمره‌ای بسیار بالا در امتحان الهی پیروز شده و مدال افتخار بر گردن آویزند لذا خداوند به عنوان پاداش این اقدام نسل پیغمبران را نسل حضرت ابراهیم(ع) قرار دادند.
این مسئول در خاتمه با اشاره به برکات این ماه خاطرنشان کرد: ماه ذی‌الحجه ماهی با برکت است که می‌توان با اعمالی چون راز و نیاز، قرائت دعای روز عرفه و خواندن نماز دهه اول این ماه تا حد ممکن از برکات این ماه بهره‌مند شد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها