مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با «بسیج»:
تربیت نیروی تراز انقلاب، برنامه‎هایی از جنس جذب همراه با امیدبخشی در فضای دانشگاه و برنامه هایی از جنس نقش آفرینی و کار عملیاتی برای تقابل با جریان‎های مقابل از اقدامات بسیج دانشجویی است علیرضا کیخامسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار طلاب حوزه علمیه استان تهران مبنی بر لزوم مبارزه برای حفظ و تدام انقلاب و هنجار‌های انقلاب بیان کرد: تداوم انقلاب نیازمند کار‌های جهادی و ممارست است که راه استمرار این حرکت یا راهی که باید شکل بگیرد یا تلاشی که باید انجام بشود هم باید ناظر بر ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب باشد. کیخادر ادامه عنوان کرد: اگر این ممارست مبتنی بر ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب نباشد قاعدتا نتیجه‎ای نخواهد داشت بر این اساس ما در بسیج دانشجویی درصدد حفظ روحیه انقلابی و تلاش در جهت آرمان‎های انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه‎ها هستیم. مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به موردتهاجم قرار گرفتن شعار‌ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی مطرح کرد: ضربه زدن به روحیه انقلابی و جهادی و تقابل با آرمان‎های اساسی انقلاب اسلامی از جمله استکبارستیزی و.. خصوصا در دانشگاه‎ها مورد هدف دشمن است که در این راستا برنامه‎هایی در جهت تقابل با جریان‎هایی که در فضای دانشگاه به دنبال محو این آرمان‎ها هستند و به دنبال انحراف مسیر دانشگاه هستند داریم. کیخابا اشاره به شان نزول بسیج دانشجویی در پیام حضرت امام (ره) بیان داشت: حضرت امام از دانشجویان به عنوان فرزندان انقلابی خودشان یاد می‎کنند و توصیه می‎کنند که از اصول انقلاب اساسی و اصل نه غربی و نه شرقی که به عنوان یک اصل غیرقابل انکار و غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است در دانشگاه‏ها دفاع کنند که این مهمترین هدف ما در دانشگاه است. مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان درخاتمه به اقدامات بسیج دانشجویی به منظور تداوم انقلاب و هموار کردن راه آن اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب و توانمندسازی آن‌ها برای اینکه بتوانند این آرمان‎های انقلاب را فهم و در جهت تحقق آن‌ها تلاش کند، برنامه‎هایی از جنس جذب همراه با امیدبخشی و نشاط آفرینی در فضای دانشگاه و همین‎طور برنامه‌هایی از جنس نقش آفرینی و کار عملیاتی برای تقابل با جریان‎های مقابل و برنامه‎هایی چندوجهی مانند راهیان نور، اردو‌های جهادی و.. محور‌های اصلی اقدامات مهم بسیج دانشجویی برای تداوم پیدا کردن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
علیرضا کیخامسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات اخیر امام خامنه‎ای در دیدار طلاب حوزه علمیه استان تهران مبنی بر لزوم مبارزه برای حفظ و تدام انقلاب و هنجار‌های انقلاب بیان کرد: تداوم انقلاب نیازمند کار‌های جهادی و ممارست است که راه استمرار این حرکت یا راهی که باید شکل بگیرد یا تلاشی که باید انجام بشود هم باید ناظر بر ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب باشد.

کیخادر ادامه عنوان کرد: اگر این ممارست مبتنی بر ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب نباشد قاعدتا نتیجه‎ای نخواهد داشت بر این اساس ما در بسیج دانشجویی درصدد حفظ روحیه انقلابی و تلاش در جهت آرمان‎های انقلاب اسلامی در فضای دانشگاه‎ها هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به موردتهاجم قرار گرفتن شعار‌ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی مطرح کرد: ضربه زدن به روحیه انقلابی و جهادی و تقابل با آرمان‎های اساسی انقلاب اسلامی از جمله استکبارستیزی و.. خصوصا در دانشگاه‎ها مورد هدف دشمن است که در این راستا برنامه‎هایی در جهت تقابل با جریان‎هایی که در فضای دانشگاه به دنبال محو این آرمان‎ها هستند و به دنبال انحراف مسیر دانشگاه هستند داریم.

کیخابا اشاره به شان نزول بسیج دانشجویی در پیام حضرت امام (ره) بیان داشت: حضرت امام از دانشجویان به عنوان فرزندان انقلابی خودشان یاد می‎کنند و توصیه می‎کنند که از اصول انقلاب اساسی و اصل نه غربی و نه شرقی که به عنوان یک اصل غیرقابل انکار و غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است در دانشگاه‏ها دفاع کنند که این مهمترین هدف ما در دانشگاه است.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان درخاتمه به اقدامات بسیج دانشجویی به منظور تداوم انقلاب و هموار کردن راه آن اشاره کرد و گفت: تربیت نیروی تراز انقلاب و توانمندسازی آن‌ها برای اینکه بتوانند این آرمان‎های انقلاب را فهم و در جهت تحقق آن‌ها تلاش کند، برنامه‎هایی از جنس جذب همراه با امیدبخشی و نشاط آفرینی در فضای دانشگاه و همین‎طور برنامه‌هایی از جنس نقش آفرینی و کار عملیاتی برای تقابل با جریان‎های مقابل و برنامه‎هایی چندوجهی مانند راهیان نور، اردو‌های جهادی و.. محور‌های اصلی اقدامات مهم بسیج دانشجویی برای تداوم پیدا کردن انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات