دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: همزمان با هفته دولت و در نیمه دوم شهریور ماه با حضور مدیران ارشد ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ساختمان اداری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی اصغر میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه ساختمان اداری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در اسفندماه سال گذشته با حضور یونسی جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران و معاون استاندار و روسای کمیته پنجگانه شورای هماهنگی کلنگ زنی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه در همان روزهای نخست در یک اقدامی جهادی آغاز شد که با توجه به سرعت پیشرفت فیزیکی در مدت کمتر از 6 ماه در نیمه دوم شهریورماه امسال افتتاح می شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران، خاطرنشان کرد: این ساختمان اداری در دو طبقه و ۷۰۰ مترمربع بنا، با 7 اتاق، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، نمازخانه، انبار، سالن جلسات، اتاق کشیک، اسکان اضطراری و مهمانسرا ساخته شده است.

میرزایی، پایان این پروژه را یک کار جهادی در زمان و هزینه ای بسیار کمتر به صورت امانی از آنچه که پیش بینی شده بود عنوان کرد و افزود: تا پیش از ساخت این ساختمان، واحد اداری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استیجاری بود.

وی اضافه کرد: افتتاح این ساختمان، در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف و کاهش هزینه ها بوده تا افراد در شرایط مناسب تری خدمات دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها