به همت قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی

چهارمین دوره ایران 1435 برگزار شد

چهارمین دوره ایران 1435 به همت قرارگاه شهید احمدی روشن معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی به مدت 5 روز از تاریخ 27 الی 31 مرداد ماه در مازندران شهر رامسر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۰۸۰۴
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، چهارمین دوره ایران 1435 به همت قرارگاه شهید احمدی روشن معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی به مدت 5 روز از تاریخ 27 الی 31 مرداد ماه در مازندران شهر رامسر برگزار گردید.

در این دوره 180 نفر از برادران بسیج دانشجویی سراسر کشور به ویژه از دانشگاه های اصلی با اولویت حضور معاونت علمی بسیج دانشجویی ها و سایر دانشجویان مستعد که با طی فرایند مصاحبه؛ در این دوره آموزشی و مهارتی حضور یافتند.


photo_2017-08-30_10-13-20.jpg

محتوای آموزشی دوره نخبه پروری علمی در سه بخش، که در روز دوم دوره، مبانی اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی و مطالبه گری تخصصی و جنگ اقتصادی، روز دوم با گروه بندی های استانی در حوزه های سلامت، کشاورزی، نظام پول و بانکی، انرژی، آموزش عالی؛ با مسائل کلان این مباحث آشنا شده و با انجام یکسری مهارت ها در قالب تیم های از قبل تعیین شده ارزیابی صورت می پذیرفت.

photo_2017-08-30_10-13-08.jpg

در روزسوم به نکات جزئی تر حوزه های تعیین شده در روز قبل پرداخته و با مهارت های مختلف گروه ها مورد ارزیابی میگرفتند و رده بندی می شدند. در روز چهارم به دانشجویان محتواهای در موضوعاتی همچون، قاچاق و مناطق آزاد، محیط زیست و آب و... با برگزاری کلاس و کارگاه و منابع مطالعاتی منتقل می گردید.

در روز آخر علاوه بر برگزاری کارگاه ایده های نقش آفرینی تخصصی از تیم های برتر تقدیر صورت گرفت.

در این دوره علاوه بر آموزش محتوایی در حوزه های مختلف که مشکلات اساسی نظام هستند؛ به کار گروهی و فراگیری مهارت های مختلف مانند نوشتن بیانیه، نامه، یاداشت، تهیه نشریه، عکس نوشت، ساخت کلیپ و... نیز پرداخته شد.

photo_2017-08-30_10-13-32.jpg

لازم به ذکر است که دومین نشست دبیران استانی قرارگاه شهید احمدی روشن نیز در مجاورت این دوره با رویکرد، آموزش محتواهای جدید و مبانی فکری امام خمینی(ره)، بازخوانی ماموریت ها، بررسی مشکلات و موانع پیش¬رو گفتمان سازی و مطالبه گری در سطوح مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات