رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:
۱۵ کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر که در سواری رانا جاسازی کرده بود، کشف شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۹۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر گفت:از خودرو این سوداگر مرک ۱۵ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ سعید بابایی افزود: با هدف مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی،موضوع در دستور کار مامورین پلیس های تخصصی این یگان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با کنترل محورهای مواصلاتی به دنبال وصول گزارش های مردمی مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر قصد دارد با استفاده از یک دستگاه سواری رانا مقادیر قابل توجهی تریاک را وارد استان کند،بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ باباییتصریح کرد:پس از هماهنگی های به عمل آمده در یک عملیات مشترک و با پشتیبانی اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با هماهنگی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان همدان در قالب چند اکیپ در محورهای مواصلاتی زنجان-همدان مستقر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: ساعت 9 روز گذشته خودرو متهم در محور اسدآباد همدان مقابل پلیس راه بهار شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ بابایی با اشاره به کشف ۱۵ کیلوگرم تریاک از خودروی این قاچاقچی تصریح کرد:سرنشین خودرو که قصد متواری شدن داشت دستگیر و به همراه خودروی توقیفی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در  استای کشف مواد از عزم جدی این پلیس برای مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر گفت و از همشهریان خواست در این راستا با پلیس مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند.

 

ارسال نظرات