خبرهای داغ:
در روز شهادت امام محمد باقر (ع) پیکر شهید آقاجانی به دست مردم انقلابی شهر نرجه و با حضور گسترده فرماندهان و مسئولین استانی و کشوری تشییع گردید.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۹۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان قزوین در روز شهادت امام محمد باقر (ع) پیکر شهید آقاجانی به دست مردم انقلابی شهر نرجه و با حضور گسترده فرماندهان و مسئولین استانی و کشوری تشییع گردید.
آیت الله اسلامی در مراسم تشیع شهید آقاجانی گفت: سلام و صلوات بر امام و شهدا و مخصوصا شهید عزیزمان حجت الاسلام آقاجانی شهید ولایت و حوزه های علمیه که خونش رنگ و بوی خدایی دارد.
وی ادامه داد: بزرگان ،اخلاق و مبارزاتش را همچنان به یاد دارند مرحوم آیت الله موسوی شالی چگونه طلبه هار را تربیت می کرد خیلی جدی و رسا که نسبت به ایشان یک عنایت ویژه داشت وقتی که عازم به جبهه ها بود .
از ایشان خداحافظی کردیم مادر دلسوخته اش باقی ماند فرزند ایشان باقی ماند اما چند صباحی نگذشت که در جبهه ها پیچیده شد که ایشان شهید شده اند، مادری که 34 سال منتظر فرزندش است ایشان گفت که به حسین (ع) و ابوالفضل(ع) بخشیدمش .
ایشان بیان کرد: شما مردم قدر این فضائل و انقلابی بودن را بدانید که شما مردم نرجه سهم خاصی در توقف ارتش که برای کودتا عازم تهران بود داشتید، ایشان جریانا انحرافی جنگ و جدال داشت و لبیک به امام گفت و عازم جبهه شد.
در ادامه این مراسم نیز بخشی از وصیت نامه شهید توسط فرزند ایشان خوانده شد:
الهم مجعل محیای محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمد وآل محمد
ای خدای عزیز و مهربان هیچ لذتی بالاتر از این نیست که حرکت طبق رضای تو کردن و در این حرکت عزیزترین چیز که جان است فدای رضای تو کردن، ای خدای کریم ما را محشور با سید الشهدا بگردان ...
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها