مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در نشست ستاد اجرایی شاهد بر لزوم توجه به مسائل آموزشی و پرورشی فرزندان شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۸۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مریوان، در آستانه سال تحصیلی جدید نشست ستاد اجرایی شاهد با حضور مدیر آموزش و پرورش برگزار شد.

بهمن عرفانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در نشست ستاد اجرایی شاهد بر لزوم توجه به مسائل آموزشی و پرورشی فرزندان شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

وی افزود:شهدا و ایثارگران مظهر عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون رشادت و از خودگذشتگی این عزیزان است.

عرفانی افزود:خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بویژه فرزندان دانش آموز کمترین کاری است که می‌توان در مقابل آن همه رشادت و فداکاری اسطوره‌های مقاومت و ایثار انجام داد.

وی ضمن تأکید بر تقویت و ترویج ارزش‌های اسلامی و ارتقای سطح علمی دانش آموزان در مدارس شاهد خواستار استفاده از کادر اجرایی و آموزشی مجرب و توانمند در این مدارس شد.

در ادامه این نشست مدیران مدارس شاهد هم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مدارس تحت تصدی خود، مسائل و مشکلات پیش رو را مطرح کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات