برگزاری جلسه ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز زنجان

اولین جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز زنجان با حضور مدیران کل ادارت فرهنگی استان اعم از تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سپاه انصارالمهدی(عج)، فرهنگ و ارشاد اسلامی، و برخی نهادهای فرهنگی و مردمی، اعضای شورای طرح و برنامه مرکز و همچنین تعدادی از برنامه سازان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۱۰۷۱۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جلسه ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رسیدن انقلاب به چهل سالگی در شرایطی که انقلاب ما مسیر بسیار دشواری را طی نموده شبیه معجزه است،گفت: در آن فضای دو قطبی دنیا، کسی جرات گفتن نه شرقی نه غربی را نداشت مردم باتبعیت از امام راحل   توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند

صفری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی کلان برای این موضوع در سطح ادارات استان، مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان را برای این موضوع خواستار شد.

در ادامه این جلسه مهمانان و از این ابتکار و اقدام رسانه ملی و همچنین صداوسیمای مرکز زنجان در تشکیل این ستاد تشکر و قدردانی نموده و هر یک از اعضا به بیان و ارائه نظرات، دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند .

گفتنی است، اولین جلسه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز زنجان  با حضور مدیران کل ادارت فرهنگی استان اعم از تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، سپاه انصارالمهدی(عج)، فرهنگ و ارشاد اسلامی، و برخی نهادهای فرهنگی و مردمی، اعضای شورای طرح و برنامه مرکز و همچنین تعدادی از برنامه سازان برگزار شد .

 لازم به ذکر است، تولید دو مستند فاخر از دو چهره شاخص استانی و مطرح در کشور یعنی امام جمعه زنجان مرحوم آیت الله موسوی و مرحوم آیت الله عمید زنجانی که در شکل گیری انقلاب در استان نقش تأثیرگذاری داشته اند.

 تولید مستند دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان در قسمتهای متعدد ، تولید مستند نقش مساجد مهم زنجان در شکل گیری انقلاب اسلامی در استان از جمله برنامه هایی است که رسانه استانی برای چهل سالگی انقلاب پیش بینی کرده است .

در این جلسه تمامی دستگاههای فرهنگی استان آمادگی کامل خود را برای همکاری با رسانه استانی جهت برگزاری باشکوه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی اعلام کردند .

در این راستا همچنین مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی موضوع را در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را جهت تشکیل ستاد اصلی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با مشارکت همه دستگاههای اجرایی استان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در دستور کار قرار دهد

ارسال نظرات