مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان بوشهر
سئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: در برگزاری اردوهای راهیان‌نور سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ نفر از استان بوشهر شامل دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار به این اردوها اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۰۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، عبدالهادی سبحانی‌خواه  ظهر امروز در همایش تجلی اخلاص در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور حرکت جهادی و انقلابی است، اظهار داشت: اردوی راهیان‌نور حرکتی است برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های سپاه استان بوشهر در اعزام راهیان‌نور بیان کرد: استان بوشهر در سه حوزه شامل دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار اعزام راهیان‌نور دارد. راهیان‌نور در استان بوشهر به سمت جنوب، غرب و دریا صورت می‌گیرد که دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار حضور دارند.

سبحانی‌خواه با بیان اینکه سال گذشته استان بوشهر جزء استان‌های برتر در قرارگاه راهیان‌نور بوده است، افزود: در سال گذشته مجموعه اعزام‌های عموم مردم به راهیان‌نور 33هزار نفر بود و بیش از 36 هزار نفر در اردوگاه اسکان داده شده است.

وی با اشاره به اعزام 45 هزار نفر به اردوی راهیان‌نور خاطر‌نشان کرد: در برگزاری اردوهای راهیان‌نور سال گذشته 45 هزار و 500 نفر  از استان بوشهر شامل دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر اقشار به این اردوها اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جمع‌آوری دل‌‌نوشته‌های شرکت کنندگان در اردوی راهیان‌نور یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی است، خاطر‌نشان کرد: در اردوهای راهیان‌نور یکی از اقدامات فرهنگی که انجام می‌شود جمع‌آوری دل‌نوشته، فیلم‌های کوتاه و تصاویر زائران است که علاوه بر آرشیو به جشنواره‌ها ارسال و به برگزیدگان هدایایی داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها