اعطای کمک‌هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد به‌عنوان یکی از خدمات برجسته این نهاد است، چرا که باعث تحکیم نهاد خانواده، بسترسازی برای توسعه ازدواج آسان در بین جامعه هدف است.
کد خبر: ۸۹۱۰۶۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات متنوعی به جامعه هدف این نهاد در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود، گفت: خدمات کمیته امداد بر اساس نوع نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و استحقاق آن‌ها در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

هدایت صفری به اعطای کمک‌هزینه ازدواج  و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد به‌عنوان یکی از خدمات برجسته این نهاد اشاره کرد و افزود: رویکرد کمیته امداد در حوزه تحکیم نهاد خانواده  بسترسازی برای توسعه ازدواج آسان در بین جامعه هدف است.

 وی بابیان اینکه هدف از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه تسهیل در امر ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد است، اظهار داشت: در کنار پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد خدمات مشاوره‌ای و آموزشی با رویکرد دینی به‌منظور پایداری ازدواج‌های صورت گرفته در جامعه هدف نیز توسط کارشناسان مربوطه ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای و آموزشی ارائه‌شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد موجب شده است ازدواج‌های ثبت‌شده در بین جامعه هدف این نهاد از پایداری بالایی برخوردار شود.

هدایت صفری در ادامه از پرداخت ۶۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد به مناسبت  هفته دولت خبر داد و گفت : با پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به این تعداد از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد زندگی مشترک این گروه از جامعه هدف هم‌زمان با سالروز این پیوند آسمانی شروع شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ میلیون تومان  برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هم‌زمان با هفته دولت پرداخت‌شده است، افزود: مبلغ پرداخت‌شده به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت این روز فرخنده از محل اعتبارات این نهاد و کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

صفری ادامه داد: درمجموع از ابتدای امسال ۲۴۷نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با کمک این نهاد راهی خانه بخت شده‌اند.

وی همچنین گفت: به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مبلغ بیش از ۶۳۰  میلیون تومان از ابتدای امسال هزینه شده است.

 صفری در پایان بابیان اینکه مشارکت خیران در کمک به ازدواج نیازمندان  می‌تواند زمینه ارائه خدمات بیشتری را به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در این بخش را فراهم کند ،افزود : خیران  زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا با شماره‌گیری کد #۰۲۴*۸۸۷۷* در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند مشارکت کنند.

ارسال نظرات