خبرهای داغ:
فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر در همایش شهدای مدافع حرم مرودشت گفت: پس از حرکت برخی از نمایندگان مجلس، شهید محسن حججی عزت، اقتدار و آبروی ملت را احیاء کرد.
کد خبر: ۸۹۱۰۵۹۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

سردار اسکندر دانشمندی  در همایش شهدای مدافع حرم مرودشت به حوادث اخیر اشاره و اظهار داشت: برخی آقایان درحرکتی خفت‌بار هم مجلس را بدنام کردند و هم عدم لیاقت و شایستگی‌شان را نشان دادند، اما پس‌ازاین حرکت خفت‌بار در مجلس، شهید محسن حججی عزت، اقتدار و آبروی ملت را احیاء کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر در خصوص نقش مرودشت در دفاع مقدس و جریان مقاومت گفت: شهر مرودشت در دوران دفاع مقدس 1200 شهید سرافراز تقدیم نظام کرده است و امروز هم می‌بینیم که جوانان و افراد میان‌سال برای حضور در جبهه مقاومت مشتاق هستند و التماس می‌کنند اما باوجود درخواست‌های فراوان برای حضور در جبهه‌های مقاومت، اعزام‌ها بسیار محدود است.

دانشمندی ولایت‌پذیری و عشق به ولایت را خواسته شهدا دانست و تصریح کرد: راستی‌آزمایی عشق به امام زمان(عج)، در نگاه و رفتار ما نسبت به نماینده امام زمان مشخص می‌شود.

وی به نقش ولی‌فقیه در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: طی هشت سال با پیروی از ولی‌فقیه جنگ را به نتیجه رساندیم و پس‌ از آن صحنه‌های دیگری را دشمن برای ما رقم زد،  اما با وجود آنکه مقام معظم رهبری این صحنه‌ها را همچون پدری دلسوز، آگاه، بصیر و دوراندیش برای ما تبیین کردند، ما توجه نکردیم و خیلی از مصیبت‌ها بر سرمان نازل شد.

فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر افزود: در زمان دفاع مقدس هم مسئله نفوذ وجود داشت، اما دشمن بعد از دوران دفاع مقدس به مسئله نفوذ عمق داد؛ به‌طوری‌که در مدت کوتاهی چهار نفر جاسوس در رأس سیستم اداری کشور دستگیر شدند.

وی ابراز داشت: جوانان ما در پیچیده‌ترین صنایع بویژه صنایع دفاعی موفقیت‌ها و دستاوردهایی داشته‌اند و سالیان سال است که در این زمینه خودکفا شدیم.

وی در پایان به نقش رزمندگان ایران در جبهه‌های مقاومت نیز اشاره کرد و بیان داشت: داعش تا نزدیکی دروازه‌های بغداد رسیده بود، اما ما به عراق کمک کرده و محکم پشتیبانی کردیم و این موضوع برای دشمن خیلی سخت بود که دو ملتی را که هشت سال مقابل هم بودند، این‌گونه باهم در ارتباط و تعامل ببیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها